B4stian Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Cresco og GE Money Bank er det to betalings løsninger man kan bruke hos elløp ? Han noen forklare disse uttrykene ? 5336525[/snapback] Nei, Elkjøp benytter Cresco og Expert benytter GE Money Bank. De er to forskjellige avbetalingsselskaper som begge tilbyr rentefrie måneder på oppti 9 måneder ved et ganske lite gebyr. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Cresco og GE Money Bank er det to betalings løsninger man kan bruke hos elløp ? Han noen forklare disse uttrykene ? 5336525[/snapback] Nei, Elkjøp benytter Cresco og Expert benytter GE Money Bank. De er to forskjellige avbetalingsselskaper som begge tilbyr rentefrie måneder på oppti 9 måneder ved et ganske lite gebyr. 5337245[/snapback] Okey. Men er det noe man kan "velge" på alle LCD-tver ? Eller er det bare noen enkelt LCD-tver som har dette tilbudet ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Cresco og GE Money Bank er det to betalings løsninger man kan bruke hos elløp ? Han noen forklare disse uttrykene ? 5336525[/snapback] Nei, Elkjøp benytter Cresco og Expert benytter GE Money Bank. De er to forskjellige avbetalingsselskaper som begge tilbyr rentefrie måneder på oppti 9 måneder ved et ganske lite gebyr. 5337245[/snapback] Okey. Men er det noe man kan "velge" på alle LCD-tver ? Eller er det bare noen enkelt LCD-tver som har dette tilbudet ? 5337723[/snapback] Det gjelder på alle produkter i butikken over 1.000 kr. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 På Cresco er grensen 2500 for rentefri utsettelse. Det er ingen grense hvis man ikke ønsker rentefri utsettelse. Lenke til kommentar
Lou Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Bortsett fra lav oppløsning er det vel verdt å ta med at plasma TV'en har en beregnet halvering av lysstyrken over en periode på 10 år? Er sikkert byttet ut innen den tid, men allikevel.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 er det lurt å vente med tv-kjøp til etter nyttår? Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 er det lurt å vente med tv-kjøp til etter nyttår? 5339201[/snapback] kommer ann på hva du skal ha det, er noen gode tilbud ute nå også. f.eks Samsung LE-32M51B til 13k på elkjøpsom nevnt tidligere. dette er et bra tilbud til elkjøp å være. jeg ahr ikke sett den billigere på nett hvertfall. ellers så har du jo tilbud på dell sin 37" i et par dager til, sparer vel 2500,- der sånn ca. vurderte denne tv'n sterkt selv, men ikke penger før i begynnelsen av januar.. men nå håper jeg og tror at det kan dukke opp noen bra "januarsalg" også i tv verden så vi får bare vente og se. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Til spill, mener du da PC spill, eller TV spill? Eller går dette ut på ett? Planlegger meg også å kjøpe TV, men står mellom LCD og plasma. Jeg har planer om å koble den til PC, men bare for å se film isåfall, og kanskje spille litt på den, men ikke sitte i windows. Jeg har også tenkt å kjøpe Xbox 360 som jeg skal koble til. Jeg kommer nok også til å se vanlig TV på den. Er det noen forskjell på vanlig tv mellom LCD og plasma? Jeg har TV fra Lyse, som jeg tror er digitalt hvis det har noe å si. LCD gir jo mye finere kvalitet når man kobler PC til, men plasma gir mer tommer/kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå