Norwegian_patriot Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Her om dagen ble plutselig alle spill helt merkelig.. Ingen teng til feil i windows, men med en gang jeg går inn på ett spill så er det noe veldig rart.. Har prøvd å installere nye skjermkort drivere, installert eldre, installert directx på nytt.. Har sletta driverene helt for å så installert dem på nytt.. osv.. Legger ut en screen shot her fra CSS..Håper noen vet hva som er galt.. Krysser fingrene for at jeg slipper å kjøpe meg nytt skjermkort! Maskin spec: Intel pentium 2.8 Ghz, 2 Gb ddr pc3200 400 MHz ram, asus radeon 9600xt skjermkort.. http://img496.imageshack.us/my.php?image=dedust200041dd.jpg Sånn er altså alle spill.. og ikke bare CSS!! Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Ser ut som du har et minne / Tekstur problem. Regner med at dette er et defekt kort du har, du må da levere kortet på reparasjon. Du kan selvsagt prøve å sørge for bedre kjøling av skjermkortet samt fjerne hybelkaniner i kabinetetet, eventuelt ta ut kortet og monter det på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå