craq Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Noen som kan si meg om denne levrandøren er bra eller dårlig? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 "Dumb questions get dumb answers." "Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar." "Alt er relativt." Sånn, det summerer vel opp alt. Nå kan du finne ut det selv istedet for å spørre her. For her får du ingen nøytrale meninger, for det er inget nøytralt svar. Så glem denne tråden. Og finn ut selv hvordan DU får det. (DOH!) Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 18:06, kjello2 skrev:"Dumb questions get dumb answers.""Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar.""Alt er relativt."Sånn, det summerer vel opp alt. Nå kan du finne ut det selv istedet for å spørre her. For her får du ingen nøytrale meninger, for det er inget nøytralt svar. Så glem denne tråden. Og finn ut selv hvordan DU får det. (DOH!) ...og dette er vel det dummeste svaret av dem alle. Lenke til kommentar
craq Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 18:06, kjello2 skrev:"Dumb questions get dumb answers.""Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar.""Alt er relativt."Sånn, det summerer vel opp alt. Nå kan du finne ut det selv istedet for å spørre her. For her får du ingen nøytrale meninger, for det er inget nøytralt svar. Så glem denne tråden. Og finn ut selv hvordan DU får det. (DOH!) Har vel kansje fått bedre svar en dette før ja Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 21:45, craq skrev:Har vel kansje fått bedre svar en dette før ja Joa, men det er jo sant det han skriver. Ingen her er objektive, en del prøver, men uansett så klarer ikke noen å være helt objektive. Du kan i beste fall få høre en del erfaringer. Men du vil uansett få mange av "svina" men få solskinnshistorier. Dette gjelder vel alt her på forumet. Uansett hva det er, så har en eller annen noe drit på det.... usaklig eller ikke. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Akkurat. Jeg skjønner ikke hvorfor dere rakker ned på meg. Jeg bare gjorde noe klart for han, som jeg selv har fått gjort smertelig klart. Slike spørsmål er bare dumt å spørre her. Så deres nedrakking på meg er enda dummere. Det jeg skriver er jo sant. Andre idiotiske spørsmål angående ISP er: "Har bestilt ADSL gjør-det-selv-pakke tar det lang tid, de sa at de sendte det idag, men jeg vil ha det NÅ! BUHUHU! Hva skal jeg gjøre...!!! (insert excessive use of caps and similar here)" Kommentar: Lær deg å vente. "Jeg skal skaffe meg ADSL, jeg kan bare få ADSL av Nextgentel, er de bra?" Kommentar: Ettersom du ikke har noe valg så har det egentlig ikke noe å si, de fleste ADSL tilbyderne har gode linjer, så fort du har fått en. Og det er sant. "Noen erfaringer med Tiscali ADSL?" Kommentar: Er det sikkert, men hva er vitsen med å spørre. Da erfaringer skiller seg ekstremt når det er snakk om flere tusen kunder og de mest kresne er her! Og nå er det jo slik at Bluecom, Tiscali, Tele2 og Telenor bruker de samme linjene. Mens Bluecom har en enklere måte å koble til på, så er det stort sett det samme når du vel har fått det i hus og du har den lovede 20% økte hastigheten (som ble lovet for en god del måneder siden). Fornøyd nå? _________________ Søk på forumet! Bruk Google! Og les dette før du spør. Hilsen kjello2 [ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-09-06 08:57 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg er helt enig i at spørsmålet var dumt - men jeg synes svaret var dummere - og å kommentere det hele (som jeg gjør nå) er kanskje enda dummere igjen... :smile: Lenke til kommentar
Zink Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Pain-in-the-ass-kjello2 > Er liksom en uke eller to til du finner det ut selv jo! < ...pell deg av nettet, og si heller noe fornuftig ! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 08:59, Zink skrev:...pell deg av nettet, og si heller noe fornuftig ! Har du virkelig lest det jeg skrev? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-06 08:59, Zink skrev:Quote: Pain-in-the-ass-kjello2 > Er liksom en uke eller to til du finner det ut selv jo! < Hvor skrev jeg det der? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 17:31, craq skrev:Noen som kan si meg om denne levrandøren er bra eller dårlig? OK, grunnen til at du har fått denne sykelige diskusjonen, er at du ikke nevnte ordet "erfaringer" i spørsmålet ditt. Bedre lykke neste gang! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå