Dragon Hunter Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg har spillt en del The Movies de siste dagene, og liker spillet veldig godt. En ting jeg ikke forstår er at der man lager filmene selv, er det umulig å få mer enn 2 stjerner i rating; skalaen går bare til 2 stjerner, selv om jeg har sett en tutorial der det er 5 stjerner. Hva må jeg gjøre får å få mer i rating? Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 du må gi dem asistenter og sånne camping vogner, å rundt camping vognene må du sette opp planter å biler og sånne fine ting. Å så må dem spille i bra filmer, så må dem være trent i den sjangeren dem skal lage film om. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Du kan jo også prøve å lage scripts som folk vil ha. Hvis du følger med på newstickeren ser du at det ofte kommer opp sånne bobler med nyheter som f.eks "Bigfoot spotted Scifi + Action +", da betyr det at folk er ekstra interesserte i scifi og action rundt den tida. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Du kan jo også prøve å lage scripts som folk vil ha. Hvis du følger med på newstickeren ser du at det ofte kommer opp sånne bobler med nyheter som f.eks "Bigfoot spotted Scifi + Action +", da betyr det at folk er ekstra interesserte i scifi og action rundt den tida. 5318125[/snapback] Har prøvd å velge "trendy" film, men fortsatt vises kun 2 stjerner øverst i hjørnet til venstre der man lager egne manus. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 hmm få skuespillerene i god humør osv. du kan også gi dem en assistent vis du setter en bygger eller noe av de folkene på en kjendis så blir han/hun assistenten til den kjendisen du setter på. Forresten så må du jo bygge bedre rom for filming osv . du må også komme en stykke inn i spillet for å få høy rateing på filmene Vile glück Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Spørsmålet mitt var muligens litt dårlig formulert, men øverst i hjørnet til venstre der jeg lager egne manuskript ser jeg følgende: Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Et spørsmål til; Hvordan skaffer jeg nye folk? Har bare en director, det er ingen som står utenfor bygget lenger!? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Et spørsmål til; Hvordan skaffer jeg nye folk? Har bare en director, det er ingen som står utenfor bygget lenger!? 5335158[/snapback] Gjør noen av ekstra-folkene til skuespillere. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det er ikke akkurat så mange ekstra folk der, mangler directors å... Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 I førsten må man bare lage få byggere muligens 1-2stk, konse mer på å lage stjerner og en drirector... Det kommer crew osv inn i mellom.. men trenger bare vente ;P Menne jo det er bare til å lage filmer få skuspllerene til å bli glade !! muligens gi den en sekretær ettervært.. osv osv.. er jo egentlig ikke noe mer !! Stjernen for den trur jeg er for hvor mye penger du har og hvor mye penger område ditt er vært.. hmm :/ vis ikke jeg tar helt feil der da! :o Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Problemet er løst, måtte bare spille litt mer på vanlig modus, og ikke sandbox for å få mer stjerner. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Et annet spørsmål angående The Movies. Skaffet meg spillet i går så jeg har ikke spillt det mye, men er det et must å lage egne avanserte scripts, eller holder det med å lage de "vanlige"? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Er ikke noe must det nei!! Enkleste er å la de gjøre jobben..(vanlige)..... Men det er mye artigere å lage sine egene, når du kommer lengere ut i spille!!;P kanskje ikke hele tiden men innimelom;P hehe Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 jeg sliter med og finne en egnet lengde på mine egne manuskripter, hvor mange scener burde de være på? Lenke til kommentar
Robespierre Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) . Endret 2. november 2009 av NyGarD^ Lenke til kommentar
slash Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Nå har jeg sett denne tråden i lengre tid, og jeg har nesten utviklet en liten tvangstanke.. Kan trådstarter vennligs forandre skrivefeilen i emnefeltet? Får helt hetta hver gang jeg ser "Mdovies". takk. Lenke til kommentar
Robespierre Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) . Endret 2. november 2009 av NyGarD^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå