craq Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Noen som kan si meg om denne levrandøren er bra eller dårlig? Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 jeg har brukt tiscali dial up i noen år og er fornøyd med den... nå det gjelder adsl bruker dem telenor sine linjer, så kan du sjøl tenke hva det betyr, som regel ok... har telenor adsl jeg nå, og det funker greit. men jeg liker allikevel ikke Telenor, så når det kommer en konkurent her i området bytter jeg.. lykke til Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Tror faktisk Tiscali kan levere adsl noen steder der ikke Telenor kan. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Er vel like bra som de andre adsl levrandørene vi har, Har telenor og er kjempe fornøyd med dem. Lenke til kommentar
Jesus Halten Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Er veldig fornøyd! Kjekt at du får to ip'er på kjøpet også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå