Janvp Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Hei! Er det noen som kan fortelle om det finnes laptoper med batterilevetid på mer enn 8 timer? Jeg har en kunde som gjerne vil ha en laptop med batterilevetid på opp i mot 12 timer. Noen som vet av slike? Endret 21. desember 2005 av Janvp Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Toshiba Portége har mulighet for å fjerne CD-ROM og isteden sette inn et ekstra batteri. Tror dog ikke samlet batterikapasitet kommer helt opp i 12-timer.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg sitter på en 9-cells Dell Inspiron 6000, den har runt 8 timers levetid (av erfaring) når den ikke gjør særlig mye jobb, samt ikke har full lysstyrke. Og det ses på som god batteritid av det jeg har skjønt. Jeg vil selv tro at det billigste faktisk er og bare ha et eller 2 ekstra batterier til maskinen. Lenke til kommentar
Janvp Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg sitter på en 9-cells Dell Inspiron 6000, den har runt 8 timers levetid (av erfaring) når den ikke gjør særlig mye jobb, samt ikke har full lysstyrke. Og det ses på som god batteritid av det jeg har skjønt. Jeg vil selv tro at det billigste faktisk er og bare ha et eller 2 ekstra batterier til maskinen. 5317963[/snapback] Kanskje like greit med ekstra batteri ja. Det burde være mulig å ha en slags mobil lader som lader opp batteriet som ikke er bruk? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Skal finnes batterier som man kobler i den vanlige slotten, og så dekker den hele pc'en under, så pc'en blir høyere. Men batteritiden blir enormt lang. Jeg vet desverre ikke hvor slike batterier selges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå