knall_i Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg har ett ganske merkelig problem. Etter windows oppdateringene i forrige uke så begynt maskinen å "lagge" periodisk hvert 4 sekund. Merket det veldig godt når jeg så film, eller spillte spill. I oppgavebehandlingen så ser jeg at SYSTEM bruker ca 20 % av cpu hvert 4. sekund. Sammenlignet med min bærbare og andre maskiner så gjør ikke system prosessen noe som helst. Det er ikke ett stort problem men det plager meg at det skal være slikt. Har søkt etter virus og spyware men finner ikke noe slikt. En kollega ba meg kjøre: sfc /scannow for å få fikset windowsfiler som muligens har vært skadet. Hjalp ikke dette heller. Jeg har selvfølgelig ikke opprettet ett gjenopprettingspunkt i systemgjennoppretting så det går ikke å tilbakestille endringen. Har noen vært borti dette problemet før? En stund før oppdateringen så tweaket jeg windows med diverse programmer. Mulig dette har slått av tjenester\funksjoner? Har noen ett tips til hvordan jeg kan fikse dette problemet uten å måtte reinnstallere windows? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) 1.prøv å innstalere den nyeste skjermkort driveren 2.vis ikke det hjelper kan du kjøre adaware, virussøk og kansje fjerne noe reklame med hijackthis. 3. vis ikke det hjelper ville jeg ha formatert. Endret 21. desember 2005 av MAXILA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå