tstuka Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 - Lydkort gjør avspilling mulig Også bedrifter der det brukes PC-er med lydkort må betale. Lydkortene gjør det, slik Tono ser det, mulig å spille av musikk som er lastet ned via nettsider, eller som er lagret på CD eller DVD. Les mer: http://www.itavisen.no/php/art.php?id=284650 Tono er litt av noen blodsugere! Jeg hører mye på min egen musikk på jobben, og nå skal liksom arbeidsgiver betale for det??! Snakk om frekkhet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Idiotisk. Jeg bruker kun PC'n til å høre på min kjøpte musikk. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Jeg satt en gang på den siden av verden som faktisk fikk betalt av Tono, og pleide (mer og mer av gammel vane) å støtte dem for det arbeidet de gjorde. Men nå graver de snart sin egen grav... Endret 21. desember 2005 av moskus Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Nå må du huske det at ikke alle artister støtter Tono(og RIAA for den slags skyld) sine idiotiske påstyr. Men det blir vanskelig for dem å gjøre noe med det da de er avhengi av plateselskapene som igjen er de som styrer disse organene. (Hvis jeg ikke tar feil.) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Nå må Tonio skjerpe seg. Dette er rett og slett idiotisk. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Dette blir bra! endelig sier iallefall jeg. Det er på tide å ta alle under kammen på det potensielle grunnlaget. Det er også snakk om avgift på kniver fordi man kan potensielt drepe folk med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå