jonathan Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hva skal jeg gjøre på dette brettet. Objectivet er bare å drepe han duden. Men jeg finner han ikke. Har drept alle jeg finner.. [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-06 09:44 ] Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Husker du hvordan bilen hans ser ut? :wink: Lenke til kommentar
Zabulus Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hvsi det er brettet hvor du er nede på havna og skal terminere "han duden" anbefaler jeg deg å sjekke ut området du er på nøye.Alt du trenger å gjøre finnes der ute:-) Lenke til kommentar
Gunman Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Kommer ikke videre på brett 15, blyfylle han duden på havna!! Har sjekket havna opp og ned, må ha noe med toget å gjøre??, iom at den ene togskinna går inn i bygningen hvor duden er, kjøre ned porten eller noe sånt??. Får heller ikke toget til å kjøre. Har prøvd å sette meg inn i lokmotivet, men det går ikke. Har funnet ut at det går ann å skifte spor på toglinja. Hva gjør jeg???, er drittlei av å tasse rundt på det samme brettet! Skal handgranatene brukes til noe spesielt?? Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 på den siden av brettet han duden har låst seg inn, er det to vogner. ved "hjulene" kan du ta vekk en tre kloss slik at toget fyker inn i gjennom døre der duden hjemmer seg. Lenke til kommentar
Gunman Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Takk for tipset, da prøver jeg det. Da må jeg avslutte, han duden har ett møte med et blyregn:-) Gunman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå