Howard Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Tradisjonen tro presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg under dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Disse konkuransene blir jo vanskeligere for hver dag. Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hmm siste spørsmål kan vel tolkes to veier ("siste brikkesett"); enten det brikkesettet Intel sist sluttet å produsere med støtte for RDRAM, eller det brikkesettet som ble sist produsert (altså *nyeste*) men som fortsatt er i produksjon. Jeg antar dere mener sistnevnte ... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 sweet jesus for en premie 0 , men vinner jeg -> Neppe Lenke til kommentar
corcky Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Dette er den beste premien sålangt. Spørmålene var piss of cake. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kongepremie! Bra med litt småtricky spørsmål også Lenke til kommentar
armykokk Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Dette er den beste premien sålangt.Spørmålene var piss of cake. 5319191[/snapback] Piss of cake? :!: :!: Den kaka vil ikke jeg ha Flott premie, og litt vanskelige spørsmål. Men det er sånn en konkurranse skal være, flott tiltak HW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå