Leela Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Jeg skal leie en hybel et annet sted i landet for en kortere periode (3 mnd) og leter selvsagt etter et sted med internett. En av leilighetene jeg vurderer har ikke lagt inn internett, men damen i telefonen snakket om at det var kabeltv-uttak eller noe slikt, og at det skulle være en enkel sak å koble til via det. Er dette riktig? Hvordan gjør man i så fall det? Siden jeg bare skal være der i tre måneder virker det litt bortkastet å vente en måned for å installere internett, og betale i dyre dommer for det, og så flytte. Kan noen fortelle meg hvordan dette funker? Evnt. hva som vil være den beste løsningen for meg? Endret 21. desember 2005 av Leela Lenke til kommentar
tenzhi Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Bruker dette selv og er svært fornyød med det. Canal digital er vel den eneste leverandøren av dette i Norge så gå inn på siden deres og se om det er lagt opp fra før eller må legges opp. Hvis du må få lagt det opp kan det ta over en måned og etableringsprisen er 695,-. Så i din sammenheng er det vel egentlig liten vits i å begynne med dette Lenke til kommentar
meeg Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Både Canal Digital og UPC leverer internett via kabel. Sjekk på hjemmesiden om adressen er på nett. Hvor lang tid det tar fra bestilling til du har nettillgang vet jeg ikke, men 1 uke bør du nok regne med (avhengig av hvor i landet). Etableringsgebyr er det vel også. Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 da jeg bestilte internett fra Canal Digital fikk jeg inntrykk av at de omtrent kunne og komme og installere det samme dag. Jeg ønsket imidlertid installering et 3 dager senere, og da dukket de opp akkurat presis. (Dette var riktig nok i Bergen, vet ikke om lokalisering betyr noe?). Lenke til kommentar
Andre1980 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Skal du ha UPC, kan du få det på dagen... skal du ha Canal Digital kommer det montør. Ved UPC finner du bare nærmeste forhandler, går og henter modemet, og så er du på nett! Endret 21. desember 2005 av godonnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå