magnulf Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hans Petter Faale <[email protected]>to me More options 9:48 pm (11 hours ago) Hei! Vi skal ta inn neopren, men får det nok ikke før i slutten av januar. -- Hans Petter Faale Ingeniør/Engineer Microplex Norge AS, Trøskenveien 36, N-1708 Sarpsborg Tlf: +47-69127790, Fax: +47-69127791 http://www.microplex.no Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 hva er neoprene? kan ikke si at jeg vet hva det er..hehe Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Er et stoff, foring man har rundt rør som blir veeeeldig kalde, da for og isolere og hindre kondens:D Shoot me if im wrong! Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg håper inderlig ikke du er avhengig av å bruke microplex til å kjøpe neopren. Kommer neppe til å bli billig, pluss den syke fraktprisen. Slikt får en jo kjøpt i de fleste sportsbutikker som har vannsportartikler. Mogge_, sånn stoff våtdrakter er laget av. Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 det stemmer at det blir brukt som isolasjon...det er og det materialet som våtdrakter er laget av...til pc bruker man det til og isolere når man bruker f.eks peltier elementer. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Okei...Da skal jeg huske på det...hehe Lenke til kommentar
tbend Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Jeg håper inderlig ikke du er avhengig av å bruke microplex til å kjøpe neopren.Kommer neppe til å bli billig, pluss den syke fraktprisen. Slikt får en jo kjøpt i de fleste sportsbutikker som har vannsportartikler. Mogge_, sånn stoff våtdrakter er laget av. 5325924[/snapback] Takk for tipest,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå