bergangster Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 På blocklisten i KL er det lagt til "full-downloader" og "full-installer", noen som har peil på hvorfor de er lagt der? Endre Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 De er utbredte virus som det er lett å laste ned ved en feiltagelse fordi , f.eks hvis du søker på frottpage 2002, så kommer det opp Frontfage 2002 fulldownloader, og hvis man da ikke er litt mistenksom, og laster fila ned så har du virus. Derfor blir de blokka Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Sikker på dette? Greit nok at det forsåvidt er smart nok, men trodde ikke utviklerene av -lite tok slike "hensyn", ihvertfall ikke uten at det kom frem under installasjon... Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Ja jeg er sikker på dette. Tror den samme funksjonen er i Kazaa også. Hvorfor skulle ikke kazaa lite ta slike hensyn?? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Søk info om benjamin ormen så finner du ut hvorfor Hvis ikke, fjern de, last ned en, og start den :razz: Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Ikke sånn, er ikke det at jeg tviler, men tenkte bare det at brukerene av lite er hakket hvassere i it-sammenheng enn de som bruker kazaa (tatt fra mitt eget hode), og at de derfor gjerne ikke vil tas slike hensyn for... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Kazaa lite er vel den originale Kazaa som de fjerner spywaren fra. Gidder sikkert ikke gjerne mer enn det som må fjernes :smile: Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Det er jo bare å fjerne filteret selv da.... hvis du absolutt vil finne filer som ineholder full-installer... Jeg gjorde det.. har ikke hatt noen problemer ennå :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå