Jennifer Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kanskje ikke humor.. men jeg slengern her. Gå til denne siden.. Advarsel.. du kan bli litt svimmel Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hehe, hadde den på serveren min fra før av. God er den likevel. Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 det var den sykeste ilusjonen jeg har sett. Lenke til kommentar
simes Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Oh, den der er digg, ja. Jeg elsker illusjoner. "Everything is not as it may seem." Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Daim.. litt skremmende.. men WOW! FETT Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Det er en animasjon. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Les litt du EDIT: your eyes follow the movement of the rotating pink dot, you will only see one color, pink. If you stare at the black + in the center, the moving dot turns to green. Now, concentrate on the black + in the center of the picture. After a short period of time, all the pink dots will slowly disappear, and you will only see a green dot rotating if you're lucky! It's amazing how our brain works. There really is no green dot, and the pink ones really don't disappear. This should be proof enough, we don't always see what we think we see. Endret 22. desember 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 kan noen forklare meg hvordan dette er mulig?? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Alltid når du ser på en farge vil hjernen skape en farge i hodet ditt (en falsk farge) som er komplementær til fargen du kikker på for å nøytralisere 'bildet/synet'. Hvor mye falsk farge hjernen skaper, varierer med hvor mye farge du kikker på. Stirrer du mot sola f.eks og kikker vekk vil du i et par sekunder se en svart flekk. Når du stirrer lenge nok på dette bilde og kikker fort vekk så vil du se masse grønne flekker som utgjør en sirkel. Så den grønne flekken eksisterer egentlig ikke, det er bare en lilla flekk som har forsvunnet, og du ser den falske komplementære fargen som hjernen har skapt. Og når alle flekkene forsvinner må være fordi hjernen produserer så mye falsk grønnfarge at det blir nøytralisert eller noe... Og grunnen til at man ser den grønne flekken er fordi akkurat i det øyeblikket forsvinner den lilla fargen og gjør at den falske grønnfargen blir synlig igjen. Men er ikke helt sikker på det siste her. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Den der var syk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå