Mr-CEO Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Oki... Satt et 9800 pro kort i PCen til søsteren min. Når PCen starter opp er skjermen svart. Det som er litt spennende er at når jeg tar ut strømkabelen til kortet vises "sett i strøm" feilmeldingen på skjermen, så det er nødt til å være kontakt der. Jeg tenkte at det kanskje kunne være for lite strøm, men da jeg testet med en hiper 550W PSU fikk jeg samme resultatet. for å teste fjernet jeg all HW som ikke er nødvendig, så jeg satt igjen med GPU/CPU/RAM/HK med det hjalp ikke (hadde egentlig ikke trodd det skulle spille noen rolle, men man vet aldri) Jeg vet kortet fungerer siden det er det jeg hadde i min PC før, så feilen ligger i enten CPU/RAM/HK eller samkjøringen av disse komponentene med kortet. Eller så er det noe jeg overser. Hva er det jeg overser? Edit: Problemet ble omgått ved å bruke et annet hovedkort. Hva det opprinnlige problemet er vet jeg enda ikke. Endret 21. desember 2005 av Mr-CEO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå