Gå til innhold

Misfornøyd med I-mate K-jam (Qtek 9100)

Lifeform

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg fikk raskt og effektivt tilsendt en ny I-mate K-jam i dag etter at mobben min ble stjelt for et par dager siden.

Men jeg er ikke fornøyd...!

Knappene er for små, ingen radio, dårlig cam, tregt OS.

Hadde en SE K750 før som hadde helt eller iallefall nesten perfekte knapper, men kanskje litt kjedelig ellers.

Liten skjerm osv.

Lurer da på om dere kanskje kan hjelpe meg med å finne en enda feitere mob, med gode knapper for å skrive meldinger, minst 2MPXcam, radio, bluetooth og evt. 3G.

Alle tips mottas med takk. Om jeg ikke finner noe så blir det tilbake til K750...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte å kjøpe samme telefon evt qtek 9100. Men det frister mere med SE P990i etter jeg leste dine erfaringer. Likte skjerm og tastaturet bedre på qtek/i-mate dog. Men må nok holde begge i hånden før jeg før jeg bestemmer meg.

Noen som har noe formening om ca-pris på p990i ?

Mulig å koble på blåtanngps med den os'n ?

Lenke til kommentar
Tenkte å kjøpe samme telefon evt qtek 9100. Men det frister mere med SE P990i etter jeg leste dine erfaringer.  Likte skjerm og tastaturet bedre på qtek/i-mate dog. Men må nok holde begge i hånden før jeg før jeg bestemmer meg.

Noen som har noe formening om ca-pris på p990i ?

Mulig å koble på blåtanngps med den os'n ?

5317834[/snapback]

Litt mongo tastatur på den P990'en ?

Synes at knappene virker knøttesmå på den også, men men...

Mulig jeg går for en SE W900i når alt kommer til alt, eller evt. går tilbake til K750'en som har veldig gode knapper og er en veldig god allrounder, sett bort i fra manglende nettleser, liten skjerm og litt klomsete mp3-avspilling.

Endret av Lifeform
Lenke til kommentar

Vi er i ferd med å kjøpe inn telefoner til alle ansatte og i den sammenheng tenkte vi på SE P990i. Ettersom vi trenger dem ganske så raskt tok vi kontakt med leverandør. Den nedslående meldingen var at produsent har bestemt å trekke tilbake all tidligere informasjon og utsatt levering til ett ubestemt tidspunkt.

Lenke til kommentar

qtek 9100 har jo bare 200mhz cpu, jeg har selv qtek s100 og synes at 416mhz cpuen i den er akkuratt passe. Den er kjapp og responsiv, problemet med wm2005 er jo at den lagrer på en minnebrikke som husker og som er treigere enn den rambrikka i qteken min, derfor trengs det heftigere innhold i den (er som ramdisk vs harddisk)

qtek 9000 er vel telefonen som er kjappest, har 3g og tastatur. Men til deg som er ute etter å skrive smser hele tiden så tror ikke jeg disse mobilene er for deg. Men jeg holder da ett greit tempå på min s100 med oversiden av neglen med t9 (touchscreen). Kameraet på s100 er helt håpløst så les tester på 9000 hvis du skal kjøpe den i tilfellet den lider av samme problem. Klarer du deg uten kamera og skal ha det kjapt og billig kan du jo se på s100, men har du penger har 9000 en del flere fordeler.

En annen ting med disse telefonene er at de krever noen hundringser til programvare i etterkant... og en del gratis programmer så klart

Lenke til kommentar

Kanskje Qtek 9000? Den har riktignok ikke 2mp (det er en mulighet for å ta bilder i 1600x1280) eller radio, men i motsetning til Qtek 9100 (195 Mhz) har Qtek 9000 (520 Mhz). Mer: Klikk. (noen småfeil der, men skitt au)

Jeg sier meg uenig med deg, Admin'c, Qtek 9000 er faktisk ganske behagelig å skrive med, det går riktignok litt tid til å bli vant til det. Tastene er gode, akkurat store og knirker ikke. Vær litt obs på at telefonen kan være litt treg hvis du ikke husker på å stenge programmer helt (Settings -> System -> Memory -> Running Programs.) Foruten det, er mitt råd at du satser på Qtek 9000.

Jeg anbefaler også å kjøpe et trådløst headset, f.eks Sony Ericsson HBH-610.

Lenke til kommentar
Vi er i ferd med å kjøpe inn telefoner til alle ansatte og i den sammenheng tenkte vi på SE P990i. Ettersom vi trenger dem ganske så raskt tok vi kontakt med leverandør. Den nedslående meldingen var at produsent har bestemt å trekke tilbake all tidligere informasjon og utsatt levering til ett ubestemt tidspunkt.

5323681[/snapback]

Det pleier dessverre ikke være sånn at en leverandør skaffer telefoner fortere pga at en kunde skal ha mange telefoner. SE har aldri gitt distributørene noen dato, men har bare sagt at den skal komme i mars...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

5323681[/snapback]

Det pleier dessverre ikke være sånn at en leverandør skaffer telefoner fortere pga at en kunde skal ha mange telefoner. SE har aldri gitt distributørene noen dato, men har bare sagt at den skal komme i mars...

5324370[/snapback]

Regner med jeg går tilbake til K750 jeg... Misfornøyd med knappene og tykkelsen på SE W900i. Mistanke om at P990 kommer til å bli like tykk...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...