Gå til innhold

får feil når jeg åpner windows utforske..Hepl!

Ardenus

Anbefalte innlegg

Hei, jeg får noen ganger en feil når jeg åpner "min datamaskin" og da får jeg sånn lukk dette programmet.

her er en feil melding:

rundll32.exe - Programfeil

Instruksjonen i "0x10001b8e" refererte til addresse "0x10001b8e". Minnet kunne ikke være "written". Klikk ok for å avslutte programmet

+

helpctr.exe - Programfeil

Instruksjonen i "0x10001b8e" refererte til addresse "0x10001b8e". Minnet kunne ikke være "written". Klikk ok for å avslutte programmet

hva kan så dette være? jepp, dette er i windows xp, har kjørt virus scan,adaware scannere og defragga. ingenting.

hepl plx!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du sjekka at det ikke er minnet som er korrupt.

Det sjekker du ved å kjøre f.ex memtest86+ på maskinen din  :!:

5317519[/snapback]

kjørte den i 6timer, og 0 error, aner ikke om den skulle stoppe av seg selv eller ei, men fant jo ikke noe på 6timer.

så ikke noe feil på rammen

Lenke til kommentar

Det jeg lurer litt på: Er det lenge siden du installerte windows'en du nå kjører? For hvis det er lenge siden, så kan det godt hende at windows bare rett og slett er blitt bøggete og at du må reinstallere (formattere først). Husk bare på å ta sikkerhetskopi av filene dine (hvis du da ikke har lagret dem på en annen disk)

Lenke til kommentar
Det jeg lurer litt på: Er det lenge siden du installerte windows'en du nå kjører? For hvis det er lenge siden, så kan det godt hende at windows bare rett og slett er blitt bøggete og at du må reinstallere (formattere først). Husk bare på å ta sikkerhetskopi av filene dine (hvis du da ikke har lagret dem på en annen disk)

5322233[/snapback]

har akkurat innstallert fresh nå.. så det er nok ikke det.. tror det bare er skjenerelt windows bugg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...