Ardenus Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hei, jeg får noen ganger en feil når jeg åpner "min datamaskin" og da får jeg sånn lukk dette programmet. her er en feil melding: rundll32.exe - Programfeil Instruksjonen i "0x10001b8e" refererte til addresse "0x10001b8e". Minnet kunne ikke være "written". Klikk ok for å avslutte programmet + helpctr.exe - Programfeil Instruksjonen i "0x10001b8e" refererte til addresse "0x10001b8e". Minnet kunne ikke være "written". Klikk ok for å avslutte programmet hva kan så dette være? jepp, dette er i windows xp, har kjørt virus scan,adaware scannere og defragga. ingenting. hepl plx! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Har du sjekka at det ikke er minnet som er korrupt. Det sjekker du ved å kjøre f.ex memtest86+ på maskinen din :!: Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Har du sjekka at det ikke er minnet som er korrupt. Det sjekker du ved å kjøre f.ex memtest86+ på maskinen din :!: 5317519[/snapback] kjørte den i 6timer, og 0 error, aner ikke om den skulle stoppe av seg selv eller ei, men fant jo ikke noe på 6timer. så ikke noe feil på rammen Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Det jeg lurer litt på: Er det lenge siden du installerte windows'en du nå kjører? For hvis det er lenge siden, så kan det godt hende at windows bare rett og slett er blitt bøggete og at du må reinstallere (formattere først). Husk bare på å ta sikkerhetskopi av filene dine (hvis du da ikke har lagret dem på en annen disk) Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Det jeg lurer litt på: Er det lenge siden du installerte windows'en du nå kjører? For hvis det er lenge siden, så kan det godt hende at windows bare rett og slett er blitt bøggete og at du må reinstallere (formattere først). Husk bare på å ta sikkerhetskopi av filene dine (hvis du da ikke har lagret dem på en annen disk) 5322233[/snapback] har akkurat innstallert fresh nå.. så det er nok ikke det.. tror det bare er skjenerelt windows bugg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå