Kjellis Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Solgte nettopp mitt kamera som bare hadde 1 mpixel. Nå er jeg på jakt etter et nytt og bedre kamera, og surfer mye på nett for å samle info om aktuelle kameraer. For å få kamera som har minst 2.1 megapixel + optisk zoom + USB, så må jeg betale ca. 4000,- kroner. Jeg har landet på 2 kameraer som jeg tror er de beste!!! og de er som følger: Nikon Coolpix 775 + Canon Powershot A20. Hadde allerede bestilt Powershot A20 hos WWIE, men vi vet vel alle kos'n det gikk :sad: Noen som har meninger om valget mitt????? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 Har bestemt meg nå - det må bare bli NIKON CoolPix 775. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Er nok enig i valget ditt Anonym (ja da jeg vet at det ikke er kalle navnet). 775 ser meget kompkat ut og har endel funsjoner som A20 ikke har. Go Nikon Telcontar Lenke til kommentar
nojac Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Jeg er i samme situasjon som deg - hadde bestilt Powershot A20 hos WWIE etter på forhånd å ha sett meg ut Nikon Coolpix 775. Men nå vurderer jeg om ikke HP PhotoSmart 715 er et hakk bedre. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 > Men nå vurderer jeg om ikke HP PhotoSmart 715 er et hakk bedre. Eller tar jeg feil? Tror nok at Nikon Coolpix 775 er betydelig bedre enn HP 715, men dette er mer en magefølelse enn basert på tester mv. MLW Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 5. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2001 Bestillte NIKON Coolpix 775 i dag :smile: 4370,- hos ITbutikken. 2 dager levering :smile: [ Denne Melding var redigert av: Kjellis på 2001-12-05 14:28 ] Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Hva med Fujifilm FinePix 2800 Zoom . Det vurdere jeg sterkt og kjøpe. eller Nikon Coolpix 775 .Klarer ikke og bestemme meg helt Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 11. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2001 Yesss... har nå fått mitt NIKON Coolpix 775 - utrolig lite og hendig kamera. Har akkurat fått ladet opp batteriet - noe som tok ca 7 timer :-/ Tok et testbilde i mørket her i stua nettopp, men bildet ble overraskende bra - var jo helt mørkt her jo (02:30) bra blitz!!! Jaja... skal teste og skru litt i morra når det blir bedre lys :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå