sigz Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hehe. Kanskje litt jalla, men som sagt: smaken er som baken, delt i to^^ Fortsettele på OT: Klarer aldri å ha på pc'en om natta. Selv om det ikke lyser bråker den som et godstog :S...huff Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Litt jalla, lite med stil. Men morsomt forsåvidt. Men kan jeg le om den brenner ned? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Den brenner ikke ned Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) er det bare meg eller burde denne gutten får orden på ledningene sine inne i kabinettet det se jo ikke ut og hva med flowen i kabinettet du kan sikkert senke temperaturen noe sykt! ps: jeg hører røykvarsleren din i det fjærne pcen din brenner Endret 26. desember 2005 av kriss99 Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Har tatt ut julelysene, pga av at jeg måtte sende inn hovedkort med mere til komplett.no Dette har absolutt ikke noe å gjøre med lysene. Problemet begynte så smått dagen før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå