svindel Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Er det noen som vet om en xp2100+ vil fungere på et asus a7v333 hovedkort? Noen som har fått det til? hilsen svindel Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Det skal ikke være noe problem, det er en helt vanlig prosessor til det hovedkortet. Mange som har den CPUen på et slikt kort. Og du kan jo alltids sjekke: http://www.asus.com.tw/inside/Techref/ATHLONXP.htm Lenke til kommentar
Laffe_ Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg har det kortet og den prosessoren, funker helt fint! Kortet støtter også AMD Xp2200 Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 har rigga opp en maskin med det og det fungerer helt fint. edit heh må prøve og lese meld før jeg svarer [ Denne Melding var redigert av: kaifas på 2002-09-06 13:22 ] Lenke til kommentar
svindel Skrevet 6. september 2002 Forfatter Del Skrevet 6. september 2002 Takk for hjelpen gutter! Jeg venter i spenning på postmannen som skal ha med seg hovedkort og cpu til meg. hilsen svindel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå