ferik Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Bildet er tatt på et forespiel, så den beste komposisjonen og planleggingen kan jeg ikke skryte over, men jeg er relativt fornøyd med bildet bortsett fra at katten ikke har ører. Kameraet er Canon S80 lukketid på 1/60, lukkeåpning 5.3 eneste som er blitt forandret på bildet er kontrasten og komprimert det for å kunne legge den ut på nettet Håper på mye konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Bildet er tatt på et forespiel, så den beste komposisjonen og planleggingen kan jeg ikke skryte over, men jeg er relativt fornøyd med bildet bortsett fra at katten ikke har ører.Kameraet er Canon S80 lukketid på 1/60, lukkeåpning 5.3 eneste som er blitt forandret på bildet er kontrasten og komprimert det for å kunne legge den ut på nettet Håper på mye konstruktiv kritikk 5317322[/snapback] Hvis du ikke er fornøyd med kompen eller planleggingen, katten mangler ører, og øynene har blitt skikkelig fæle, hva er det da egentlig du er "relativt fornøyd" med ? Bortsett fra dette er bilde undereksponert og det lille lyset som er kan virke som en innebygget blits som skyter lyset rett på katta. Siden dette er en forespørsel så kjenner du sikkert eieren av katta. Snakk med han/hun og ta nye bilder, for det du har tatt er desverre ikke brukbart. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 enig i overstående... vil gjerne høre hva du er fornøyd med selv, da du bare har kritisert det selv også...? Eneste positive er at værhårene og nesa ble ganske bra. Ellers er jo øynene to reflekser å bakgrunden er bare rot i mørket, å bildet er for mørkt generelt... Et festbilde med andre ord... Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Signere overstående Endret 21. desember 2005 av bjornegil Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Huffameg... Må si meg enig med de andre her Lenke til kommentar
magneska Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Bildet er tatt på et forespiel, så den beste komposisjonen og planleggingen kan jeg ikke skryte over, men jeg er relativt fornøyd med bildet bortsett fra at katten ikke har ører.Kameraet er Canon S80 lukketid på 1/60, lukkeåpning 5.3 eneste som er blitt forandret på bildet er kontrasten og komprimert det for å kunne legge den ut på nettet Håper på mye konstruktiv kritikk 5317322[/snapback] Hm, er enig med de andre. Synes i grunnen at dette bildet ikke fortjener konstruktiv kritikk! Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 den katta ser bare bad ut forøvrig er jeg enig med det ovennevnte. Lenke til kommentar
Fready Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Er dessverre enig jeg også :-( Bildet er mørkt, "feil" utsnitt, rotete bakgrunn etc etc etc... Men prøv igjen en gang du IKKE er på vorspiel ;-) Stå på videre! Lykke til! Mvh Fready Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Stakkar her var det ikke mye god kritikk, prøv igjen, helst før du begynner å drikke Legger ved et bilde av farfaren min sin katt, sikkert mye som kunne vært bedre, men synes det er et morsomt bilde Lenke til kommentar
H80 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Morsomt. Er det virkelig en levende mus eller er det bare en leke? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Har ikke lest komentaren til folket her, så vet ikke om det er nevnt, Men prøv å få litt mykere kanter fra overganger mellom øyne og pels.. Dette heter som regel smooth edges elns Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Det er en levende mus ja, men for katten er den en leke Katten går fort lei så de pleier ikke være i live spesielt lenge Lenke til kommentar
kak Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Huffamei, mørkt, mørkt og atter igjen mørkt. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Takker for all kritikk, jeg ser det er mye jeg må forbedre meg på... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Bildene blir nok bedre og bedre etterhvert, kanskje det kan være en trøst Stå på! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) For det første: om ett bilde er tatt på vorspiel, nachspiel, under middag med bestemor eller i konfirmasjon til tantes onkel tremenning til kongen av danmark er totalt uvesentlig for kritikken av bildet. Men ang. kritikk av bildet så har jeg egentlig ikke så mye å tilføye utenom at du får prøve igjen så venter vi på ett bedre bilde. Unngå blitz mot kattens øyne. Fine kattebilder er nesten umulige å ta. Men her er en som kan: http://foto.no/cgi-bin/bilder/vis_fotograf...&brukerid=10468 http://foto.no/cgi-bin/bildegalleri/vis_bilde.cgi?id=133984 Og JoergenJonassen: Hvis du ønsker kritikk på ditt bilde så lag din egen tråd og ikke prøv å stjel noen andres. imho. Endret 24. desember 2005 av stoners Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå