magnulf Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei jeg bor i stavanger og skulle gjerne hatt noe kobber til å lage noe lignende skrues tdx klone...noen som vet om noen butikker eller nettsteder som selger kobber? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Kanskje det er Clas Ohlson i nærheten? Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 alt de hadde der var så tynt Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 hovedsakelig den lille "blokka" som lager "kjøleribben inne i vannblokka jeg ikke får tak i Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Brukte 2x1mm i bunnen på min TDX-klone. Kjøleribba tok jeg en annen vri på, jeg loddet på én og én av dem. Måtte prøve et par ganger før jeg fikk alle til å sitte fast samtidig, men det ble da til slutt Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Ja...d går jo ann...mn vil ikke alle de "loddepunktene" gi dårligere varme ledeevne? Lenke til kommentar
tooler1990 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hvis du skal ha kobber så kan du se om du finner et Automation verksted.... De jobber bed elektrisites og bruker lange kobber skinner til sitt ardbeid... og de har som oftest kobber og gi bort ....finn og spør..... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 hmm.. trodde jeg la inn et nytt svar her i går, men det ble det altså ikke noe av. Uansett vil du ikke få mye dårligere ledeevne ved å lodde sammen kjøleblokka. Termisk pasta leder (sp vidt jeg vet) varme mye dårligere enn loddetinn, men kobber er overlegent. Kobber har 400W/m2(?)K, mot loddetinn sine 66. Men du vil uansett ikke klare å måle forskjellen under forholdene du har i en datamaskin imo. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 De selges på 3dfxcool.no Link http://www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Fikk så mye jeg kunne bære på et elektronikkfirma som lager elektroniske tavler. 5mm og 10mm tykt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Har de det da? Har noe her på Konnerud i Drammen som heter Norsk Display, men veit ikke om de selger eller hva som er. Kanskje jeg skal prøve å klø de litt på ryggen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå