knockertommy Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei Sitter her med en HP compaq NX7000(bærbar) som har fått spyware(spysheriff) som har tullet til hele maskinen. Fikk fjernet denne tror jeg men maskinen fungerer lagt fra optimalt. Forsøker å formatere harddisken uten å lykkes. Får besked om at det kjøres en annen diskenhet og det derfor ikke kan formateres. Noen som vet hvordan jeg skal klare å formatere denne skiten. Har win xp cd prof(orginal) form, men det eneste den lar meg gjøre er å installere win xp på nytt, Finnes det en boot cd med format funksjonen innlagt?` Eller andre forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
Chaser Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Slike pc har ofte en backup partisjon slik at du kan enkelt kan få installert det på nytt. Jeg vet dessvere ikke hvordan du fjerner disse, dog det er mulig. Sikkert noen som klarer det Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Ja dette var ikke lett. Og hvordan fikser man oppstartsdisketter når man ikke har floppy-drive? Ingen som kan hjelpe meg videre. Er det grunnet NTFS-systemet som gjøre dette vanskelig? Har formatert harddisker før uten å støtt på problemer. Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Prøver du å formattere systemdisken (der windows er installert) i windows? Det fungerer dårlig. Du får vel valget om du vil formattere harddisken før du installerer windows, gjør du ikke? Mener det er standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå