Singh tha king Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 nå har jeg ikke en anelse om hvor denne tråden skal postes. Men jeg har tenkte til å kjøpe en blå og en svart blekkpatron til Epson stylus CX6400 printeren min som er en multifunksjonsprinter. Har noen nettsider der man kan få kjøpt blekk til denne printeren billig? Er det ikke en nettbutikk som heter incclub eller no? finner ikke linken til siden deres, så hvis noen vet hva den er, så gjerne del med meg =) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Du kan jo sjekke denne siden. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 takk skal du ha! Var akkurat det jeg trengte! Billig er de også! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Knakende god side. Har bestilt mye der og har bare gode erfaringer! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Tenkte jeg bare skulle nevne at originalt blekk er det beste. Såvidt jeg har skjønt så kan dysene i skriverne bli tette etter hvert hvis du bruker uoriginalt blekk. Kvaliteten blir også bedre på f.eks fotografier dersom du bruker originalblekk sammen med originalark, fordi de er konstruert til å kjemisk passe sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå