Lord-Panzah Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Hei, har en 3COM OfficeConnect cable/dsl Router av type 3CR858-91. Har i følge bruksanvisningen koblet alt riktig og har funket bra helt siden jeg kjøpte den i slutten av oktober. Men i det siste har den blitt vrien. Nå funker ikke internett som det skal, det kommer bare "kobler til... osv" helt til det blir timed out. Hadde det vært feil i innstillingene ville det kommet "søker etter... osv". Noen ganger kommer jeg meg inn på startsiden, men ikke noe annet. Andre ganger har jeg kommet meg inn på diverse online spill og chatte programmer uten at andre online ting har funket. Alt funker perfekt hvis jeg bare bruker dsl modemet. Har null peil på hva som skjer. Noen som har tips til hjelp? Holder på å bli sprø her. Endret 20. desember 2005 av Lord-Panzah Lenke til kommentar
tenzhi Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hvilke innstillinger har du lagt inn på routeren? Du kan også prøve å resette routeren evt. oppgradere firmwaren fra 3com sine sider. Lenke til kommentar
Lord-Panzah Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Så vidt jeg vet så er det de innstillingene jeg alltid har hatt. Det står at den er connected til modemet og at det skal funke bra, men det gjør det ikke. Eneste jeg har gjort er å disable firewallen, men det funker ikke hvis den er på heller. Resette routeren har jeg gjort flere ganger uten hell, får prøve å laste ned firmware da. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå