mushi Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Samma for meg hva dere gjør med den, bare dere RYDDER OPP etterpå. Jeg vil ikka ha noe av at bambi eller nabokatta mister et bein fordi dere ikke gadd. Eller kanskje en liten unge mister en finger.. Også forsøpler det Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Sørg for at du får opp en artig divx eller noe på skjermen mens den brennes... Legg ut video. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Putt en boks med startgass, lightergass (kjøpes på bensinstasjon, Biltema el.) eller noe tilsvarende inni før dere tenner på. Det vil sannsynligvis gi en rimelig heftig eksplosjon, eller i allefall en rimelig heftig ukontrollerbar flammeutvikling. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Kjøp en gassboks på sportsbutikken, lag høl i bånn, sett skjermen på et stativ med boksen putta inni hølet, lag et kraftig bål under, ha et ferdig plassert videokamera som står på REC, løp i skjul, post filmen her etterpå :thumbsup: Lenke til kommentar
meastp Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Ja. Vi fikk demonstrert stor og liten propanboks eksplodere av brannvesenet. Rimelig heftige greier. Hold god avstand! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 legg skjermen ett sted, dynk den i bensin, legg en passe stor dispenser med butan inni samt en pen rakket, dynk endamere bensin på.. Lag en sti av bensin, ca 2-3 meter. Legg sånne fyrverkeritankser som sikter mot denne bensinstien og tenn på fyrverkeritanksene.. Dette skal lage ett lite helvete for noen sekunder/minutter.. -Butan-Bensin-Fyrverkeri-CRT skjerm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Kanskje litt sent nå, men noen kompisser og jeg kvitta oss med en gammel CRT-skjerm. Takket være 2 hjemmelagde kinaputter, og 1/4 liter bensin ^^ Resultatet ligger her Endret 12. januar 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Får vi film av destruksjonen eller? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Kanskje litt sent nå, men noen kompisser og jeg kvitta oss med en gammel CRT-skjerm. Takket være 2 hjemmelagde kinaputter, og 1/4 liter bensin ^^ Resultatet ligger [url="http://sjurvaage.com/privat/skjermen(1).avi"her[/url] 5425651[/snapback] Ah, dritfett! "No går æ itj nærmar.. PANG" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Tiss og bæsj og promp på den! Fint om en av dere er litt løs i magen. Daniel Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=445862 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå