AndyF Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 tunderking oppned inni! Lenke til kommentar
toranv Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Hva med plastic Explosives? Jeg har sett en kar på tv lage sånt no ganske fort, og med for det meste husholdningsprodukter... 5319751[/snapback] Fikser du C4 eller? Ser for meg en skjerm bli sprengt til helvete. Kom nettop på at propan er veldig eksplosivt! Endret 21. desember 2005 av toranv Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Propan burde du rett å slett holde deg langt unna.. Ekstremt farlig... Neida, det trenger ikke å ta så stor plass med rakketer og bensin. Jo mer bensin og rødsprit, jo mer flammeeksplosjon får du.. Men en literflaske med bensin/rødsprit eller annet brennbart matriale skal funke som bare .... det! Men helt seriøst.. Dette du skal prøve deg på er livsfarlig, i allefall hvis du begynner med pyroteknik. Lenke til kommentar
toranv Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg er fullstendig klar over at dette er farlig og vil selvfølgelig ta alle sikkerhetsmessige forutsetninger. Altså med andre ord, dette skal ikke bli en film som ender opp på big-boys under suicide kategori Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg sendte opp en litagorakett, men nå skal det vel litt kaftige raketter til å sende opp en skjermrakett, men det hadde vært fraaakt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg er fullstendig klar over at dette er farlig og vil selvfølgelig ta alle sikkerhetsmessige forutsetninger. Altså med andre ord, dette skal ikke bli en film som ender opp på big-boys under suicide kategori 5319881[/snapback] Har de en Suicide katorgori?! *sjekke* Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 OT: Noen som vet om en plass der de selger thunderking? Virker ikke som det finnes lenger. Lenke til kommentar
toranv Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) er vel ingen suicide kategori der, overdrev litt men nok av filmer med folk som skader seg ved hjelp av vår kjære venn eksplosiv :!: Endret 21. desember 2005 av toranv Lenke til kommentar
toranv Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Thunderking På den siden kan man vel få tak i det meste var bare å google det og for å få det inn i norge kan du bruke www.magnum.no Det kan bli en vinner, men skal prøve å overtale pappa til å la meg ta en tur til sverige og ta med noen store raketter:D Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 sprayboks av tilfeldig type så lenge det er bilde av stor flamme på baksiden. legge boks inni skjerm, teipe fast kinaputt/fyrverkeri/noe som smeller fast til sprayboks. funker fett med en rakett. tenne på BANG Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Gå opp på en bro eller et høyt område en plass i området ditt og slipp den ut for. Baaang! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Tror det er spennende gasser inne i sånne skjermer. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 [ironi] Det er masse sinnsykt gøyale spenninger inni en slik skjerm rett etter at du har slått den av. De hvor store lysbuer du greier å lage da. [/ironi] Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Mange her kommer med litt vel vågale forslag synes jeg. De som innebærer en rakett som står nedi sammen med noe som sier bang er de mest fornuftige synses jeg, men pass på å sjekke hva slags eksplosjon raketten lager. Det er dumt med noe stort gullregn som tenner på det meste i området rundt raketten. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hva med å binde den fast i en bil, for så å kjøre i en krapp sving slik at den deiser inn i et tre/stein/autovern/etc.? Foruten det forslaget henger jeg meg på de som har nevnt eksplosiver av ulike typer, det er jo alltid like morsomt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Tror det er spennende gasser inne i sånne skjermer. 5320449[/snapback] Inhaler det! Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Bensin+fireworktanks mot den vinner hos meg^^ Dvs dynke den mer eller mindre i bensin, husk å helle godt inni en sprekk eller no, du kan også ta f.eks dopapir dynket i bensin inni så du garantert får fyr, light tanken og aim mot dopapiret. Når den skyter av burde det fyre, og wholla. Et bål av plastik og lysrørs-vakum^^ Lenke til kommentar
meastp Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Sette på ski eller snowboard, så sende skjermen ned en lang, bratt bakke som ender i en steinrøys/fjellvegg og den sikre død.. muhahaha 5319651[/snapback] For det er jo morsomt. 5319683[/snapback] Tja, kunne jo lagt på en liten sprengladning som går av på halvveien... Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Send den til resirkulering! Kjempefestlig! Wohooo! 5319147[/snapback] What he said Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 slipp den ned fra toppen av en høy bygning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå