Chieftec Matrix Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei Jeg bygde meg ny pc for en stund siden å da kjøpte jeg allt nytt så jeg tok vare på noe av de gammle komponentene, blant annet et Sapphire Radeon 9000 128mb pci kort. Men nå når jeg skulle teste det i en annen gammel maskin så fikk jeg bare bilde under oppstarten og når jeg kom inn i windows var skjermen helt svart. Kortet funket helt fint når jeg tok det ut av den gammle pc'en min. Er kortet boss? Noen som har noen forslag til hva som kan feile kortet? Kan nevne at jeg klokka det litt når det var i min gammle, men det var ikke ødelagt når jeg tok det ut av. Mvh Alex Lenke til kommentar
Larsen0210 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Jeg ville gjort om slik at skjermkortet var standard før man bytter det over til den nyere maskinen. Du kan jo prøve det Endret 27. desember 2005 av Larsen0210 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Man klokker jo med ett program? hastighetene lagrer seg vel ikke i bois?(på gfx) Lenke til kommentar
Larsen0210 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Man klokker jo med ett program? hastighetene lagrer seg vel ikke i bois?(på gfx) 5365805[/snapback] Nei du har vel rett i det Jeg bare liker å gjøre tingene "litt for ordentlig" for sikkerhets skyld :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå