theDurkan Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg kjøpte meg en N70 for noen dager siden, og bestilte da med et minnekort på 512mb. Selvfølgelig kjøpte jeg feil kort, et miniSD (aner ikke hvorfor jeg kjøpte det), istedenfor et Reduzed Size Multimediacard som jeg skal ha. Når jeg leter i prisguiden nå etter RS-mmc-kort, finner jeg tre kort i størrelsene 128, 256 og 512. Ser jeg nærmere på spesifikasjonen til butikkene som selger kortene, står det at de har 2.7/3.6V. I manualen min står det at det skal være 1.8/3.0V, og det er samme specs som på minnekortet som fulgte med. Noen som kan linke til et 512mb-kort jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Du skal kjøpe ett som heter MMC Mobile. MMC Mobile Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Passer det noen 1gb minnekort til N70 f.eks denne: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=60926 ?? på netbutikker så står det minne, under tilbehør til N70, men de minnnekortene som er går are opp til 512mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå