[-GoMp-] Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei. Jeg har lyst til å tvinge oppløsning i noen spill, custom resolution liksom. Jeg har en HD-ready projektor som støtter 1280x720. Noen spill støtter denne oppløsningen, f.eks FarCry og Age Of Empires 3. Men spill som Need For Speed Most Wanted, LOTR BFME og Fable; Lost Chapters gjør ikke det. Har prøvd å legge til 1280x720 som cutsom resolution, men det går jo strengt tatt ikke siden det er en original oppløsning (har ikke problem med å velge den i windows). Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å tvinge cutsom resolutions i div. spill? Fins det programmer/hacks som fikser dette? Går det f.eks an å bruke Powerstrip til dette? Takk for svar Lenke til kommentar
tiefling Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Sjekk Widescreen Gaming Forum. Er forum der med masse løsning for custom resolutions. Er også et program tilgjengelig der, UniWS Patcher, som kan patche diverse spill. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 takk takk, skal ta en titt=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå