Format_C Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg skulle installere Telenors freesurf-CD på min PC med Windows XP pro. Tydeligvis går denne installasjonen dårlig sammen med XP for alt stoppet opp og jeg måtte avslutte med ctrl-alt-del. Virker som om programmet har lagt noe rester igjen i registeret for nå vil ikke XP avslutte lenger, må bruke "svenske" knappen for å sru av maskinen. Tips mottaes med stor takk Lenke til kommentar
ulversoy Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Kan ikke si annet enn at jeg har samme problem... jeg kan ikke huske at jeg hverken la inn noe, eller gjorde noen spesielle endringer før denne "buggen" plutselig inntraff. Hadde iallfall ikke noe med frisurf evt telenor å gjøre i mitt tilfelle. (har tiscali) Har også prøvd system-restore, uten hell... har lest litt på ms sine sider, men har ikke fått noen kloke svar annet enn restart maskinen x antall ganger, og hvis det ikke fungerer, reinstaller xp... Jeg prøvde i safe-mode, og der klarte maskinen å skru seg selv av... dvs da er det ikke hardware problem... håper noen finner svar på dette, og vil dele det med oss. Joar Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg hadde det samme problemet, i mitt tilfelle var det et program som heter "Fantom Cd" som lagde feilen. Etter jeg sletta programmet fikk jeg slått av pc'en på riktig måte. Så det er mulighet for at det er et program som forårsaker feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå