Gå til innhold

Forelsket, men vet ikke hennes navn

sirx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det mest geniale er og kjøpe noe av henne det står jo på lappen/kvitteringen hvem som har solgt det til deg

Synes det der virker litt desperat.

Det er bare å spøre henne hva hun heter. De fleste jenter tenker ikke som oss gutter. Jenter vil ha the "real thing" eller "the real you" om du føler at du driter deg ut når dere prater sammen vil hun sikkert synes at du er bare søt og er mann nok til å ta første steget.

Jeg vet dette er lettere sagt enn gjort, jeg skal nemlig spøre en jente hva hun heter selv *ler*. Det du kan gjøre er å være deg selv og ikke tenke for mye om hva du skal gjøre osv, la heller samtalen falle naturlig på plass. Ikke prøv deg med sjekke replikker for all del, det er bare teit. Det eneste du kan gjøre er å stelle deg så du ser bra ut når du skal møte henne, lykke til :)

Lenke til kommentar
Du kan skrive navnet ditt og tlf nummer på en lapp, og gå inn, og legg det ved kassa, og spring som bare faen!

5316777[/snapback]

Det der burde du IKKE gjøre. Det er noen gutter som gjør det hos oss iblant, og jeg bare krøller lappene sammen og kaster de i papirkurven. Synes det er patetisk med feige gutter som ikke tør å dra et skikkelig harry sjekketriks, men som skriver en lapp og stikker. Hvordan i helvete skal vi pule hvis ikke du tør å snakke med meg engang? :p Neida, spøk til side, spør henne om nummeret, IKKE gi henne en lapp for all del og alt som er hellig.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...