MyBigMouth Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Barneskole måten er å sende noen bort for å spørre for deg. Som "tilfeldigvis" er foreslått her.... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) er det ikke bare å spørre om navne da? hva er det værste som kan hende? at henne kommer å biter deg i rompa? som forresten ikke hadde gjort meg noe Endret 20. desember 2005 av alex91 Lenke til kommentar
Mott Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 det mest geniale er og kjøpe noe av henne det står jo på lappen/kvitteringen hvem som har solgt det til deg Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 det mest geniale er og kjøpe noe av henne det står jo på lappen/kvitteringen hvem som har solgt det til deg Synes det der virker litt desperat. Det er bare å spøre henne hva hun heter. De fleste jenter tenker ikke som oss gutter. Jenter vil ha the "real thing" eller "the real you" om du føler at du driter deg ut når dere prater sammen vil hun sikkert synes at du er bare søt og er mann nok til å ta første steget. Jeg vet dette er lettere sagt enn gjort, jeg skal nemlig spøre en jente hva hun heter selv *ler*. Det du kan gjøre er å være deg selv og ikke tenke for mye om hva du skal gjøre osv, la heller samtalen falle naturlig på plass. Ikke prøv deg med sjekke replikker for all del, det er bare teit. Det eneste du kan gjøre er å stelle deg så du ser bra ut når du skal møte henne, lykke til Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Du kan skrive navnet ditt og tlf nummer på en lapp, og gå inn, og legg det ved kassa, og spring som bare faen! 5316777[/snapback] Det der burde du IKKE gjøre. Det er noen gutter som gjør det hos oss iblant, og jeg bare krøller lappene sammen og kaster de i papirkurven. Synes det er patetisk med feige gutter som ikke tør å dra et skikkelig harry sjekketriks, men som skriver en lapp og stikker. Hvordan i helvete skal vi pule hvis ikke du tør å snakke med meg engang? Neida, spøk til side, spør henne om nummeret, IKKE gi henne en lapp for all del og alt som er hellig. Endret 21. desember 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Grandiosa og pulings ananas? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Rxj0n=ereksjon=sier det meste om hva han tenker på hehe! Men det er jo bare å spørre om anvnet hennes, eller om nummeret hennes da, det funker vel best. Spør henne om nummeret hennes Hei, jeg har mistet nummeret mitt, kan jeg få ditt? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Oh christ. My identity is busted Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Oh christ. My identity is busted 5319788[/snapback] Haha ;p Skjønte det da du sa et eller anna med navnet elns oppi her;P Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Vel. Legg to og to sammen. Hun flytter mye på seg, ingen vil si navnet hennes og hun gir ingen tegn til å ville gi deg navnet hennes. Kanskje det er et hint om at hun ikke er interessert? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Sara du tenker på? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 hvordan kan han vite det er sara når han ikke vet navnet? Eller du kan jo ta henne på rumpa og se hvordan hun reagerer Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 hvordan kan han vite det er sara når han ikke vet navnet? 5323508[/snapback] Det er ikke SÅ mange unge blondiner som jobber der altså. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 nå har jeg aldri vært der da . Hvor går han nå, som han vet navnet? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Holder seg langt unna, hun er opptatt. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Holder seg langt unna, hun er opptatt. 5323521[/snapback] Hoho.. now things starts to get fun Er som pasta fra mitt eget liv men hva faen? du vil angre den dag du er gift og har 5 barn Lenke til kommentar
sirx Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Sara du tenker på? 5323413[/snapback] Og hun skal bli lærer? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 men hun er nok sur fordi du har snoka rundt henne og ikke tørt å spørre. Dette lover ikke godt for fremtidlige giftemål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå