Gå til innhold

Forelsket, men vet ikke hennes navn

sirx

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et problem; jeg er så forelsket i en jente men vet ikke hva hun heter. Hun har pleid å ha feriejobb på REMA 1000 i Asker, og går så vidt jeg vet på lærerstudiet ved Høgskolen i Vestfold, 2 året. Hun er fra Asker og er rundt en 19/20 år og blond(ikke blond-blond men lys-blond!).

Vi snakker veldig godt sammen, men jeg har aldri fått meg til å spørre henne hva hun heter. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å finne ut hva hun heter, eller kanskje noen vet hvem hun er?

:blush::love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe ... Altså det kan være litt vanskelig, men jeg har erfaring med det her :blush:

Veit du hvor hu bor, eller sånn cirka hvor? I såfall har du jo postkasser, og de har gjerne navn. Derfra har du google og med litt råflaks finner du noen bilder f.eks. Ev. bruker du gulesier og finner iallfall noen alternativer ;)

Edit: Du kan snevre ned alternativene hvis du går på den høyskolen ev. kjenner noen som går der. Da kan du nemlig søke deg litt frem i navnelister osv. Studentskippnaden har gjerne en "vi informerer" kategori på fronter e.l. og såvidt jeg veit er alle registert der.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har et problem; jeg er så forelsket i en jente men vet ikke hva hun heter. Hun har pleid å ha feriejobb på REMA 1000 i Asker, og går så vidt jeg vet på lærerstudiet ved Høgskolen i Vestfold, 2 året. Hun er fra Asker og er rundt en 19/20 år og blond(ikke blond-blond men lys-blond!).

Vi snakker veldig godt sammen, men jeg har aldri fått meg til å spørre henne hva hun heter. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å finne ut hva hun heter, eller kanskje noen vet hvem hun er?

:blush:  :love:

5316387[/snapback]

Er dette noe alà "Får snart ny kjæreste" tråden på Gledesutbrudd- delen som var her før?

:dremel:

Endret av ZeroMac
Lenke til kommentar

Har prøvd å spørre folk som jobber på REMA, men de bare prater det bort. Vet også at hun har drevet å flyttet på seg her i Asker, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal lete for hun har ikke sagt hvor hun har flyttet. Er skikkelig frustrert, for jeg kan se at hun er litt interessert i meg også. :blush:

Og så hadde jeg satt pris på skikkelige svar, ikke sånne "you pervert, grab a dildo" svar.

Lenke til kommentar
Ernie: jo, en har jo members.msn.com, Blink osv, men det er henne jeg vil ha. Ikke noen derifra

5316468[/snapback]

Det veit jeg da, men det pleier å være søkefunksjoner der serru ;) Når man legger til at det er utrolig hva folk slenger fra seg av info (f.eks navn) så ... ja ;) Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Litt perverst men kan også bli litt originalt.

Kjøp en grandiosa. Gå til kassen. Legg pizzaen på kassen. Let etter lommeboken. Finn lommeboken. Ta opp kort/cash.

Spørr dama. "Du? du harke lyst å bli med hjem på grandiosa og pulings?"

"Neivell? Ikke det? Bigone da(elsker det synonymet :wee: )"

Hvis det framføres riktig kan det jo bli bra....

Lenke til kommentar
Litt perverst men kan også bli litt originalt.

Kjøp en grandiosa. Gå til kassen. Legg pizzaen på kassen. Let etter lommeboken. Finn lommeboken. Ta opp kort/cash.

Spørr dama. "Du? du harke lyst å bli med hjem på grandiosa og pulings?"

"Neivell? Ikke det? Bigone da(elsker det synonymet :wee: )"

Hvis det framføres riktig kan det jo bli bra....

5316596[/snapback]

Den er så old at den bør stå hos antikvaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...