Eijnar Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 jorgis: Jeg mente ikke å hente den på en post-sentral, hehe. Men jeg tenkte bare på hvor lang tid det tok før jeg fikk den. Dess kortere avstand, dess mindre tid tar det jo å levere.. Så hva tror dere? Ble sendt fra Sandefjord i dag morges, og jeg bor i Lindesnes, får jeg den til jul? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hvis pakken er innlevert i Stokke i dag, er den normalt framme i 4512 Lindesnes på fredag. Men nå er det altså juletrafikk, så de normale framsendningstidene garanteres ikke. Dette finner du forøvrig raskere ut på posten.no enn å spørre her. Det tok meg ca 30 sekunder å finne dette svaret. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Sorry, perjohan, visste ikke man kunne finne det ut på Posten.no.. Men Posten jobber jo på julaften også, så jeg får tro og håpe den kommer frem før jul.. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Måtte bare skrive et innlegg til... Har like mange poster du og meg nå, perjohan. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Sorry, perjohan, visste ikke man kunne finne det ut på Posten.no.. Men Posten jobber jo på julaften også, så jeg får tro og håpe den kommer frem før jul.. 5321289[/snapback] Sist jeg sjekket, jobber ikke posten på julaften eller andre røde kalenderdager (som f.eks. også søndager). I hvert fall gjør vi ikke det der jeg jobber (posten reklamedistribusjon). Tror det har med at posten er statseid bedrift, og derfor må følge noen regler staten har satt elns. Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 julaften eller andre røde kalenderdager julaften er ikke rød... ;-) -Vegar Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hehe, tydelig forskjell på behandlingstiden mellom webshoppene i juletiden. Bestilte dagens tilbud på PS-Data i natt en gang (rundt kl 02) på den Samsung 250GB disken. I morges da jeg våknet var ordebekreftelsen og alt i orden på E-post, og kl 19:55 var sendingen ankommet postkontor i Kristiansand Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 julaften eller andre røde kalenderdager julaften er ikke rød... ;-) -Vegar 5321458[/snapback] Oisann, det stemmer, ja... Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Damn, Krifos.. Men PS-Data er raske uansett årstid. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Samme med min ordre, bare 19.12.2005. :-( 5316481[/snapback] I kveld, endelig, skiftet ordren min status til "Frigjort for plukk". Det går ikke fort, dette, nei. Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Pakken min ble registrert hos omlastningsterminalen i Kr. Sand i går morges. Da har jeg den i dag tidlig... ENDELIG! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Samme med min ordre, bare 19.12.2005. :-( 5316481[/snapback] I kveld, endelig, skiftet ordren min status til "Frigjort for plukk". Det går ikke fort, dette, nei. 5326583[/snapback] Men er det noen som kan forklare meg denne? På pakkesporingen står det nå følgende: 24.12.05 08.07 ANKOMMET POSTKONTOR 1111 OSLO (SOGNDAL) Er sendingen i Sogndal eller Oslo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå