slipknot89 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei! Jeg lurer litt på noen ting angående pc-mus. Det jeg lurer mest på er om det finnes en eller annen mus som funker bra for venstrehendte? Hadde vært fint å få link smile.gif Eller bør man klare å bruke høyre hånd? På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Razer musene skal være helt like for høyre og venstre hendte, hvis det er spilling du tenker på. Hvis ikke er det tonnevis av mus som er like god for høyre og venstre hendte pga lik utforming på begge sider. Lenke til kommentar
slipknot89 Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Ok! det var flott å høre. Men vet du om en link til en nettbutikk hvor selger det merket? Jeg vil helst ha lasermus. Beklager at jeg spør så dumt, er litt ny med det her... Hvem mus ville du anbefale for meg? Jeg trenger en god og presis mus. Jobber mye med photoshop, illustrator og lignende programmer. Også vil det bli litt spilling og. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Link Razer musene er passer for både venstre og høyrehendte;) Lenke til kommentar
slipknot89 Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Tusen hjertelig takk! du aner ikke hvor glad jeg ble nå!! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 ikke nåkka problem;) Lenke til kommentar
jihn Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ok! det var flott å høre. Men vet du om en link til en nettbutikk hvor selger det merket? Jeg vil helst ha lasermus. Beklager at jeg spør så dumt, er litt ny med det her... Hvem mus ville du anbefale for meg? Jeg trenger en god og presis mus. Jobber mye med photoshop, illustrator og lignende programmer. Også vil det bli litt spilling og. 5316321[/snapback] Det heter "hvilken mus". Og Razer musene er svært bra, har en selv Lenke til kommentar
slipknot89 Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 ok Har kikket litt.... og jeg syns denne ser lovende ut link Hva syns du/dere? er dette noe jeg burde gå for? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg har diamondback, ganske lik den du linker til der bare copperhead er sikkert litt bedre. Er meget fornøyd, så tviler på at du går feil ved å velge copperhead musen. Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Joda, den er helt klart en svært god mus. Har testet den og ville helt klart kjøpe den selv, men da jeg har en Diamondback fra før så avventer jeg heller litt. Lenke til kommentar
slipknot89 Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Ok Nå kjenner jeg meg veldig sikker, så jeg bestiller nok den. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 har også razer DB.. den er utrolig deilig:D har lyst på copperhead;) Lenke til kommentar
slipknot89 Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Nå gleder jeg meg jammen til å prøve den musen!! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Noen som har hørt om prisguiden? Der kan du jo finne billigste pris. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 ok Har kikket litt.... og jeg syns denne ser lovende ut link Hva syns du/dere? er dette noe jeg burde gå for? 5316463[/snapback] Har selv samme problemet som det,er venstrehendt.Har samme mus som du har tenkt å bestille deg,har dog Razor Copperhead(First edition).Sliter litt med min mus,er ikke alltid museknapp(action,fire) reagerer,samt det er ikke alltid mus blir med opp når jeg starter pc.Må da ta ut usb,å sette den inn igjen. Lenke til kommentar
slipknot89 Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Hei, bare har et spørsmål til. Hva slags musematte egner seg best til denne musen? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Spørs hva du liker. Jeg bruker Qpad, beste og største tøymatten. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Det heter "hvilken mus". Og Razer musene er svært bra, har en selv 5316401[/snapback] Det heter for øvrig Razer-musene, eventuelt Razermusene. Kan anbefale disse til keivhendte Lenke til kommentar
slipknot89 Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Spørs hva du liker. Jeg bruker Qpad, beste og største tøymatten. 5317045[/snapback] da har jeg bestillt en sånn en Blir spennende å prøve ut! Lenke til kommentar
slipknot89 Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Det heter "hvilken mus". Og Razer musene er svært bra, har en selv 5316401[/snapback] Det heter for øvrig Razer-musene, eventuelt Razermusene. Kan anbefale disse til keivhendte 5317081[/snapback] ja, da har jeg bestilt den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå