Nstin Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Hva skal jeg kjøpe? Det må være noe som viser hvor glad jeg er i henne og ikke så alt for dyrt. Vi ble nemlig enig om å ikke bruke mye penger på julegave i år. Jeg skal ut å handle i morra etter skolen Hvis det er noen som kanskje har noe gavetips som har noe med klær å gjøre, så har jeg ikke størrelsen hennes. Men se for deg en 165-170 veldreid jente på 17 år med C/D cup. Trenger virkelig hjelp her. Den kreative siden av meg er ikke akkurat den sterke siden. Endret 20. desember 2005 av Nstin Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Kom med en ting som ho likar ekstremt godt, og kjøp noko relatert rundt det. Burde vel gå greit. Armband/smykke er vel utelukka? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Vel.. dette er litt komplisert. Jeg og hu lever i vår egen "verden" hu er en av de som alltid har vært sammen med eldre folk og fikk store pupper i 6.klasse og sånn, hvis du skjønner hva jeg mener. Så vi er ikke mye sammen med andre folk. Så jeg veit ikke egentlig hva hun liker. så jeg vil bare kjøpe noe søtt noe til a, for sånt liker a. noe som liksom viser hvor glad jeg er i a. Hu er bestevenninna mi. Og jeg finner ikke på noe som jeg kan kjøpe til a.. Edit: tenker fortere enn jeg skriver.. Endret 20. desember 2005 av Nstin Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Vel.. dette er litt komplisert. Jeg og hu lever i vår egen "verden" hu er en av de som alltid har vært sammen med eldre folk og fikk store pupper i 6.klasse og sånn, hvis du skjønner hva jeg mener. Kjenner til den typen, ja. Vel, altså visst du liker ho, som i at du er forelska, så kan du eventuelt kjøpe eit smykke. Eg er såpass klisje at eg foreslår også at du kan kjøpe ein kosebamse, med eit langt, sjølvskrive brev vedlagt. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Da trur jeg du har missforstått litt Jeg liker henne bare som en venn.. men jeg liker henne veldig godt. derfor det er så viktig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hva har brystene hennes med saken å gjøre (bortsett fra når du skal kjøpe undertøy)? "Jeg skal kjøpe julegave til kjæresten min som fikk hår på tissen i 2. klasse og nå går under kallenavnet Dirk Diggler." Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Er det noe særlig da? Jeg setter veldig pris på at du hjelper til Men jeg vet ikke om en kosebamse er noe hun har så veldig lyst på. Jeg har fått inntrykk av at hun har kjøpt noe veldig søtt til meg. Så jeg for liksom dårlig samvittighet da. Er det ingen jenter her som har noe bra å komme med? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 betyr veldreid det samme som tykk i denne sammenhengen? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hvem vet størrelser på bh? .... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 betyr veldreid det samme som tykk i denne sammenhengen? 5316579[/snapback] Nei langt ifra. Hu er veldig veldig fin. Passe tynn, fin mage, digg rompe, store pupper osv.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Da driter du i veninne og skaffer deg dame..... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Kom med en ting som ho likar ekstremt godt, og kjøp noko relatert rundt det. Burde vel gå greit. Armband/smykke er vel utelukka? 5316317[/snapback] Det kan da fåes billig. Du trenger ikke kjøpe det dyreste du finner. Bare det er fint, så trenger det ikke være masse flashy steiner på den. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Da driter du i veninne og skaffer deg dame..... 5316603[/snapback] wtf? hva mener du med det. Det med BH-størrelse må jeg sjekke. skal se om jeg finner et nytt bilde av henne. Edit: hadde visst et ganske nytt bilde av henne... jeg er ikke en en ekspert men jeg vil tippe ca 75 C Endret 20. desember 2005 av Nstin Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Dette er jo bedre enn Tone tråden jo Nei du prater jo om henne med stor "interesse". Kanskje det er noe der? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Nstin: Åh? 75 C? Få sjekke. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Dette er jo bedre enn Tone tråden jo Nei du prater jo om henne med stor "interesse". Kanskje det er noe der? 5316637[/snapback] Hehe.. du minner meg om en kompis av meg. Han trur at det vi gjør når vi finner på no er å knulle. Så skjønner godt at du kanskje trur at det er noe mer.. men det er det nok ikke. Men se for deg denne jenta.. Blond, Veldreid (ganske bra beskrivd i et annet innlegg) og veldig pen. Og som appåtil er veldig glad i massasje.. Det er ikke rart jeg er bevisst på kroppen hennes. Jeg er da mennesklig jeg og hehe. Edit: trur tastaturet mitt er bugget :S Veldig mye med leif fra meg i dag Endret 20. desember 2005 av Nstin Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Nstin: Åh? 75 C? Få sjekke. 5316643[/snapback] Hehe.. Trur ikke hu hadde blitt veldig glad om jeg la ut bilde av a på HW.no Har en kompis som henger mye her (den knulle-teori duden). Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hva har brystene hennes med saken å gjøre (bortsett fra når du skal kjøpe undertøy)? "Jeg skal kjøpe julegave til kjæresten min som fikk hår på tissen i 2. klasse og nå går under kallenavnet Dirk Diggler." 5316506[/snapback] "..og jeg er Lars Pedersen som enda ikke er kommet gjennom puberteten...thihi *kniiiiiis*" Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Skjønner ikke helt hva du mener men.. Jeg tenkte på undertøy ja. Hu er veldig glad i undertøy, det er noe hu ser på som søtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå