Ueland Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hvis jeg tar en 120 Gb disk og legger inn filer på, og så kjøper en ny 120gb disk og setter sammen i RAID 0, mister jeg da filene mine eller mister jeg filene mine. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Ja du mister filene dine. Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Velg en av de følgende alternativene: Alternativ 1: Du mister filene dine Alternativ 2: Du mister ikke filene dine (fordi de ligger på et tonn med cd'er...) Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 1 Harddisk = alle filene liggen på den 2 Harddisker i RAID = Filene blir på en måte del opp, noe på den ene harddisken, og noe på den andre. Siden RAID funker på den måten så tviler jeg på at det går. Skulle dette gått, måtte det vært noe ekstra greier på RAID BIOSen som kombinerte formaterte den nye harddisken du la til i samme format som den gamle, så convertert oppsettet til RAID. Så vidt jeg vet, så går ikke dette. Men du kan alltid ta backup på CDer. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Ja du mister alt når et nytt RAID settes opp. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 kjører nå med 160Gb og har kjøpt en extra 120Gb disk + raid kort. Har planer om å kjøpe en ny 120gb disk senere =400Gb :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå