Gå til innhold

Xbox-spill til broderen (på 9)

Peppep

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg innspurten for julegaveinnkjøpet, gitt. Nå står min bror på 9 år for tur, og jeg tenkte at han i alle fall kan få et Xbox-spill. Han har tidligere fått Need for Speed: Underground, og likte forsåvidt det, men det ble til at han ikke spilte det alt for mye. Så jeg lurer på om jeg stryker Most Wanted fra listen. (Har vel ikke utelukket det helt, men.)

Jeg har ikke fulgt med på Xbox-markedet i senere tid, men bladde litt i anmeldelsene til Gamer nå. SSX On Tour, Burnout: Revenge og Sid Meier's Pirates! kan være aktuelle. Jeg er litt usikker på Burnout, siden det strengt talt faller i samme gate som Need for Speed - Underground / Most Wanted. Hvilket av dem er best? Jeg lurer på om politiet i MW appellerer litt til min bror, forstod det sånn at det ikke finnes i Burnout.

Uansett, jeg er åpen for anbefalinger - både innen de jeg har sett på og andre spill. Er det noen som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte Star Wars Jedi Academy til nevøen min på 9. Det kostet bare 150,- kroner på spaceworld her i Trondheim, og jeg syntes selv det var bra når det kom ut på pc for et og halvt år siden. Fra sommeren og utover har han bare blitt mer og mer hektet på Star Wars, så dette passer han ypperlig, men det kan være litt i det vanskeligste laget siden det er på engelsk og den anbefalte aldersgrensen er fra 12 og opp, men jeg kommer til å hjelpe han mye :p Til damens skrekk og gru. Muhaha ;)

Kjøpte det til xbox ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...