slipknot89 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei! Jeg lurer litt på noen ting angående pc-mus. Det jeg lurer mest på er om det finnes en eller annen mus som funker bra for venstrehendte? Hadde vært fint å få link Eller bør man klare å bruke høyre hånd? Også lurer jeg på om det er sånn at lasermus er best? På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 De musene jeg har brukt (Logitech) er beregnet for både høyre- og venstrehendte. Ved installasjon av programvare/drivere får en valget om musen skal ligge til høyre eller venstre side av tastaturet. Ja, lasermus er best. Noen foretrekker trådløst også. Det gjør ikke jeg pga batterier og respons. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg er enig i at optiske muser er best, siden kulemuser samler støv og er mer følsomme på underlag. Jeg har en Logitech OEM Optical Wheel Mouse Black 99 kr, og den passer godt i begge hender siden den er symetrisk. Lenke til kommentar
Spar Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Intellimouse optical 1.1. Billig god til gaming , like bra for både høyre og venstrehendete. https://prisguiden.no/produkt/1695 Har den jeg, strålende fornøyd Aldri vært NOE kødd med den Og så er den tøff også, vakkert lys Hvorfor ikke kjøper du den ffs? Endret 20. desember 2005 av Spar Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 ^^ Symetrisk var det ordet jeg var på utkikk etter ja. Makan Lenke til kommentar
valentino Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Razer diamondback er også en bra symetrisk mus. Og razer har veldig bra kundeservice etter det jeg har erfart. mvh. Valentino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå