Qwseyvnd Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg har problemer med GTA3, Pc kræsjer ofte, tempen er ikke problemet, alt er OK, jeg tror GTA3 systemet er dårlig. Har AMD AThlon 1,3ghz 256mb SD, Geforce2 GTS 32mb,ASUS A7V-VM.Selv når bilen er stille. Patch V1.1. HJELP Lenke til kommentar
en mann Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Faktisk en million emner som handler om AKKURAT det samme. Skal jeg linke til dem heR? Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 15:41, Qwseyvnd skrev:...., alt er OK.... OK som i overklokking eller? I så fall kan jo det være grunnen da.. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg hadde også det problemet. Hadde overklokket men jeg bare begynnte på nytt igjen. Funker fint etter at jeg begynte på nytt. Vet ikke hvorfor det er slik. Har fremdeles overklokket maskin uten at det gjør noen forsjel. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Har ikke overklokket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå