weliiiss3245 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg bestilte nytt skjermkort den 16, den 19 ble det sendt fra komplett. På posten.no står det at sendingsfristen for min region er 20.12 .men siden i går har dette stått som sporingsinformasjon på pakken: 19.12.05 19.44 VIDERESENDT 0024 OSLO 19.12.05 14.20 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE Vanligvis når jeg bestiler kommer det dagen etter opp at pakken ble registrert i omlastterminalen og jeg får pakken dagen etter. Men det står ikke i dag . Har fristen gått ut? slik at jeg må vente til etter jul før jeg mottar pakken eller, vil jeg motta den i denne uken? hvis ikke er juleferien ødelagt Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Trur du får den i morgen jeg... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hvis den ikke kommer før jul, jobber Posten hele mellomjulen også, så hele ferien er neppe ødelagt uansett Lenke til kommentar
thbor Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 På posten.no står det at sendingsfristen for min region er 20.12 .men siden i går har dette stått som sporingsinformasjon på pakken: Dette menes med at pakken må sendes senest den 20.12 fra komplett sitt lager for at den skal komme fram før de tar ferien til din region. Pakken trenger ikke nødvendigvis komme opp med ny status før på kvelden på posten.no sin sporingsside, de de har et ganske tregt system. Håper du får pakken før jul i hvertfall -Thomas- Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Weeeeeeeeee, i dag stod det registrert omlastterminalen i bergen, så det betyr at jeg får det i morgen . jippi. Gleder meg så sinnsykt til å bytte ut mitt nesten 3 år gamle 9800pro. Takker for svar. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Bestilte mitt på Lørdag, på Mandag kveld var det i Stokke, Tirsdag kveld i oslo og i dag i Kristiansand, så jeg får det nok i morgen. Så posten har ikke vært så mye regere her, kanskje en ekstra dag... Men en ting er merkelig, hvorfor sender de den fra stokke og opp til Oslo og så til Kristiansand? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Men en ting er merkelig, hvorfor sender de den fra stokke og opp til Oslo og så til Kristiansand? 5318939[/snapback] Fordi det er billigere, naturligvis. Jeg antar det kjører en bil om kvelden fra Oslo. Det er enklere, kanskje også raskere og i hvert fall billigere å fylle denne opp i Oslo, enn å la den stoppe flere steder underveis. Jeg tror du kan være sikker på at en bedrift som skal tjene penger gjør det så rasjonelt som mulig. Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Husker jeg bestilte fra komplett rett før jul i fjor. Jeg pleier å få pakka 1-2 dager etter bestilling. Sjekka på pakkesporing etter noen dager, da var den oppi Bergen av en eller annen grunn, selv om den skulle ned til Lillesand (redd ved Kristiansand), så det blei veldig mye venting :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå