Tuffeluffe Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Hei! Som overskriften sier, jeg kommer meg ikke på msn messenger. Denne meldingen kommer opp når jeg prøver : Jeg har prøv å avinstallert, og installert det igjen, men funker ikke da heller... Setter stor pris på hjelp =) Endret 20. desember 2005 av Tuffeluffe Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Så når MSN ikke funker så legger du det i "PC-en fungerer ikke" haha! Tatt av brannmur? Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hatt prob med å komme inn selv i dag, men nå fungerte det, forsøk igjen nå og ser om det fungerer. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Funker ikke nå heller =/ Vet ikke helt hva som er galt, har vært inne på noe brannmur instillinger, der man kan huke av program man ikke vil at brannmuren skal blokke. Men der er msn avhuket, annen brannmur perhaps? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Er noe som går tror jeg Hadde problemer en stund i sta, og nå ser jeg at flere av mine kontakter har det samme problemet.. rart.. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 vis datoen og klokkeslett ikke er riktig kommer du ikke inn på msn. så sjekk det Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2005 Oi oi oi! Det funka :!: Tuuuuuuuuusen takk for hjelpa Denne kan vel låses nå? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå