Gå til innhold

PDZ Achievements som ikke vil låses opp

SteveVice

Anbefalte innlegg

Hei. Har nå fått bekrefta min mistanke om at det er noe fishy med Achievementsene i PDZ.

Det finnes f.eks

"Played 10 DarkOps Games

Multiplayer Award. Played in 10 DarkOps Games."

Og

"Played 10 Deathmatch Games

Multiplayer Award. Played in 10 DeathMatch Games."

Etter nå å ha spilt dette spillet siden lansering så begynte jeg å synes at det var merkelig at jeg ikke hadde fått disse to.

Gikk inn og sjekka og joda "Total Games played: 29"

Så jeg burde jo fått låst opp den ene eller den andre hvis ikke hele spillet strøk i matematikk.

Jeg fant ikke ut om det var flere achievements jeg har blitt snytt for, men har lest litt på xbox.com at andre som har reagert på at det tok uendelig lang tid å få låst opp enkelte ting. Er det noen andre som opplever dette?

Håper ihvertfall det kommer en fix på dette.

Folk som er ute etter å slenge med leppa om spillet kan bare holde seg ute av denne tråden forresten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan godt tenkes at du ikke har spilt 10 av verken den ene eller den andre. Det er vel minst 4 ulike flerspillermodi.

5316674[/snapback]

Vet hva jeg snakker om altså.

Det gjør tydligvis ikke du.

Det er 2 hovedmoduser: Deathmatch og Darkops.

Under hver av disse finnes det forskjellige gametypes

Deathmatch blir våpene spredd utover kartet

Darkops så kjøper en våpene i begynnelsen av omgangen

Jeg sjekka nøyere og jeg hadde spilt 20 deathmatch og 9 Darkops.

Dette gjør du forresten ved å joine en gamelobby trykke på deg selv og velge "pre-game stats".

Det virker forøvrig som at alle andre achievements låser seg opp greit, bortsett fra de som har med antall games en har spilt.

Lenke til kommentar

Sjekket litt på nettet og fant flere som hadde opplevd samme problem som deg. Disse for eksempel: http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessag...&topic=25119578

Så dette er tydeligvis et problem flere har. Har selv spillet, men ikke spilt det nok til å ha noen erfaringer omkring dette problemet.

Beklager min uvitenhet hvis jeg spør om noe dumt, men kan det være at de mener 10 kamper som ranked eller som du har vunnet f.eks? Vet at det kan være litt dårlig forklaring på noen av achievements`ene (erfaring fra de andre spillene).

Lenke til kommentar
Beklager min uvitenhet hvis jeg spør om noe dumt, men kan det være at de mener 10 kamper som ranked eller som du har vunnet f.eks? Vet at det kan være litt dårlig forklaring på noen av achievements`ene (erfaring fra de andre spillene).

5316862[/snapback]

Jeg får prøve meg litt mer. Det er mulig de er dårlig forklart de achievementsene der ja.

Lenke til kommentar
Det kan godt tenkes at du ikke har spilt 10 av verken den ene eller den andre. Det er vel minst 4 ulike flerspillermodi.

5316674[/snapback]

Dette gjør du forresten ved å joine en gamelobby trykke på deg selv og velge "pre-game stats".

5316780[/snapback]

Jeg prøvde å gjøre som du sa i gamelobby og trykke på meg selv og da kommer det bare start game opp ikke noe annet. Eller er det slik at jeg må joine en game på Live for å kunne se statsen?

Lenke til kommentar

5316674[/snapback]

5316780[/snapback]

Jeg prøvde å gjøre som du sa i gamelobby og trykke på meg selv og da kommer det bare start game opp ikke noe annet. Eller er det slik at jeg må joine en game på Live for å kunne se statsen?

Edit: obs! dobbelpost :(

5317168[/snapback]

Det stemmer. Det funker hvis du joiner en gamelobby på xbox live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...