NextGenTel-bruker Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hei! Jeg avsluttet kontrakten med NGT for en time siden, men problemet er at jeg vet ikke eksakt når jeg blir nedkoblet. Jeg frykter at det vil skje i juleperioden, så er det noen internett leverandører som levere internett i julen? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Spør først, grav siden... :!: LOL Lenke til kommentar
NextGenTel-bruker Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) morsomt, men skulle likt å se hvordan du hadde tatt dette dersom du hadde vært i min posisjon forresten har NGT rett til å kreve avbestillingsgebyr når de bryter kontrakten? Endret 20. desember 2005 av NextGenTel-bruker Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Om du bestiller fra en annen leverandør, tviler jeg på at du får noen ny linje før uti januar eller noe. Jeg måtte vente 4 uker på min, en kamerat av meg neste like lenge. Lenke til kommentar
HyperJedi Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Er det klart kontraktsbrudd fra NGT sin side, er det ikke snakk om at de kan kreve avbestillingsgebyr, men det kan jo være du må gå noen runder for å få dem til å gå med på at det er de som har brutt kontrakten. Du får uansett ikke nyleveranse av ADSL i julen - Telenor regner minst 14 dager for leveranse av nye oppkoblinger på operatøraksess, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
NextGenTel-bruker Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 NGT har innrømmet kontrakbruddet. Finnes det et produkt under SURF 3000?? billigere Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 NGT opererer med 6 ukers oppsigelse så du beholder NGT linja til ut slutten av januar Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Det du skulle ha gjort er å kontakte din nye isp å bedt de lage ordre på isp bytte med ngt, da hadde du fått den ny isp'en fra den dagen ngt kobler ned. Dette er forsent hvis du allerede har sagt opp fra ngt, men de har vel gitt deg en nedkoblingsdato? Endret 20. desember 2005 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
NextGenTel-bruker Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Hei sann! Jeg sa opp kontrakten idag, men jeg tror nok jeg kan ringe dem opp igjen og snakke mer om dette. Vi har mottatt din avbestilling av bredbåndsabonnement til [adresse fjernet].I tråd med dette vil derfor din bestilling ikke gå videre. Du vil bli fakturert for et avbestillingsgebyr etter gjeldende prisliste. Dersom du har mottatt utstyr fra NextGenTel ber vi deg snarest om å returnere ruter, kabler og annet tilhørende utstyr som du har mottatt fra oss i original- eller annen forsvarlig forpakning til følgende adresse: blalblabla. Jeg fikk ikke vite nedkoblingsdato i mailen. HyperJedi, kan du vise meg frem til en forbrukerlov som kan støtte meg i det?? Det hadde vært fint, for dette kommer til å bli litt av en sak. Lenke til kommentar
elitoo Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 UPC kan vel levere på dagen Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 UPC kan vel levere på dagen 5317561[/snapback] Det er ikke alle som bor i UPC land. Nei, ta kontakt med NGT og utsett avslutning til en tid da du kan avtale at en annen isp tar over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå