Dr.X Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Hei folkens! Jeg lurte på om det er lurt å sette inn to 120mm vifter i stedet for to 80mm vifter på toppen av kabinettet!? Har tenkt til å skjære ut to hull på toppen for å sette inn noen vifter, men hva bråker mest? 120mm eller 80mm? har lyst på to 80mm Antec vifter med blått/grønnt/rødt lys! Kan man kjøpe et topdeksel i tilfellet jeg dummer meg ut ved utskjæringa av Blowhole'sene? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Ja det er lurt! Med 120mm vifter kan du flytte mer luft med mindre støy. En med 80mm Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Ja, trodde det jeg også men det finnes ingen Antec vifter som har LED's i 120mm versjon! Det finnes rett og slett ikke 120mm vifter som ser fete ut! Er veldig opptatt av Casemodding så jeg må også tenke litt på utseende!! Hva mener dere?? Lenke til kommentar
K4F Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 kanjse denne hjelper, det er riktig nok en 80mm de har moddet der men kansje du får noen ider http://www.casemodding.dk/crystalmod.php Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 eh, opptatt av casemodding? Altså, om du er litt DIYer så mekker du jo en slik sak selv. Kjøp en Enermax 120mm vifte og kutt bort ramma der du skal ha LEDene. casemodding er mer enn å kjøpe ferdigprodukter! modding handler om å *selv* lage det slik at det ser tøft ut og at det er funksjonibelt. Det er hvertfall min mening :smile: Lenke til kommentar
oxyde Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Kjøp deg en 30cm lang kald katode og legg under viftene. Den lyser kraftig og da vil du få ønsket effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå