ntec Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hvordan får jeg laget en phpteller som jpg-fil, slik at hver gang bildet blir lastet inn, så øker telleren med en? hvis jeg er på rett spor, så kan bildefilnavnet være noe ala dette: teller.php?form=jpg (alternativ måte: Jeg har allerede en teller på teller.php, går det ann å bruke arrays eller noe for å gjøre om tallene til bilder?) Håper dere skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Programmer.no : Enkel bildegenerering i PHP Kombiner med et counter-script og tada; du har det du leter etter Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Google, ellers pixel2life.com eller tutorialized.com så finner du mange gode guider! Lenke til kommentar
ntec Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 akkurat den jeg trengte, ex0n Tusen takk skal du ha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 akkurat den jeg trengte, ex0n Tusen takk skal du ha 5316354[/snapback] No problem, comrade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå