Dings Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Halla! Jeg har to spørsmål ang. Chieftech Dragon miditower. Har et sølvfarget et, og jeg lurte på: 1: Er det noen som vet om det finnes noen steder men kan kjøpe en løs dør? Har ikke ødelagt den jeg har, emn jeg tar ingen sjanser hvis jeg skulle finne ut at jeg vil ha et vindu. Vet at det finnes dører med vindu, emn disse var.. vel... mildt sagt stygge... 2: Er det noen andre som har lagt merke til at det er den samme låsen på alle kabinettene? Jeg klarer å låse opp/ igjen kabinettet til en kamerat med min nøkkel og omvendt. Er dette bare et tilfelle eller er det den samme låsen i alle? I så fall: Hva er vitsen med lås?... Mvh. Dings Lenke til kommentar
vegge Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Du kan få kjøpe sidedøra mi :smile: til og med satt inn plexi.. den kommer snart på bruktmarked.hardware.no http://howard.idz.net/?target=data/pc/casemod/ Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 1. Microplex kan sikkert skaffe :smile: send en mail og spør om dem ikke kan skaffe 2. Låsen holder småunger og fulle fjortiser fra å skru på/av maskina osv :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå