Krezzo Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 hei dere. når jeg driver og spiller eks. need for speed most wanted, og av og til CS:source, så hakker det, eller det er liksom ikke hakk heller, det er mer som små rykk nesten hele tide. og en skjelden gang så restarter seg. så jeg lurer på om det er PSU'en som er for svak? .. hvis jeg skifte PSU vil de rykkene forsvinne i spillene også? specs: avantech(??) 300Watt AMD athlon Xp2500+ 1024mb ram 3200 Gainward 6600GT GS 3x 80gb HD 1x dvdbrenner par katoder pluss et par kort i pci-portene Lenke til kommentar
BKB Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jeg har nesten samme specs som deg, men 340w PSU. Og jeg har også vært borti at need for speed most wanted "hakker" eller henger litt med jevne mellomrom, et par ganger måtte jeg også restarte maskina. Skal ikke forundre meg om strømforsyninga di er et par hakk for svak. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 det, eller det er liksom ikke hakk heller, det er mer som små rykk nesten hele tide.og en skjelden gang så restarter seg. 5315692[/snapback] Mener du at maskinen restarter seg? for hvis maskinen gjør det så er det tegn på at den er for varm. Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) det, eller det er liksom ikke hakk heller, det er mer som små rykk nesten hele tide.og en skjelden gang så restarter seg. 5315692[/snapback] Mener du at maskinen restarter seg? for hvis maskinen gjør det så er det tegn på at den er for varm. 5315811[/snapback] hehe.. jeg har hørt at ved utstabil spenning, så kan den også restarte seg, nemmelig... men det jeg lurer på, er om det også kan "lage" hakk og rykk i spill?? edit. cpu er vel på ca 65-68 grader i spill, men det skal ikke være noe problem?? og skjermkortet vet jeg ikke i spill, men den står på 42 grader i windows. Endret 20. desember 2005 av Krezzo Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Du hadde en jævlig varm cpu... Ja, psuen kan faktisk ha noe med hakking i spill. Jeg har hørt om flere som sier at pcen blir mer "responsiv" etter psu bytte. Jeg kan vel bare anbefale det vanlige, prøv med en annen psu eller dra ut alt unødvendig som trekker strøm(hardisker, katoder, pci kort) Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Først og fremst så fjern alt støv i cpu blokk, vifter osv... Når den er så varm så er det som regel støv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå