AlphaBetta Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Vurder å kjøpe meg Alphacool, Ready2Go, Stacker Sort link: http://www.3dfxcool.no/product_info.php?cP...roducts_id=1171 Noen som vet om det er verdt pengene, jeg vil bare ha det for jeg er lat og vil ha en rolig maskin. Vil den egne seg til litt overklokking og? Endret 20. desember 2005 av AlphaBetta Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Du kan klokke litt med den der ja, bra kabinett også..jeg har lillebroren til radiatoren som følger med den, jeg er meget fornøyd, har ikke så mange å smmenligne med ennå..har nettopp begynt selv med vannkjøling. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 hvordan er det med plass til psu i toppen av det kabinettet der nå da siden de har dyttet inn en trippel radiator? Noen som har fler bilder av det kabinettet med den vannkjølinga? Lenke til kommentar
fatcamper Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Det høres bra ut med klargjort vannkjøling. Vurderer et sånt selv, noen som vet om det kjøler noe bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå