Gå til innhold

Hippeste mobiltelefon nå for tiden, hvilken?

beji

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvem gidder vel å bruke 14 000 på en mobil, hærregud ass. Men viss det er en "vanlig" telefon du skal ha så ville jeg satsa på sony-ericsson w900i eller oppfølgeren til p910i som kommer ganske snart.

Den dærre trestokken til 14 000 ville ikke jeg hatt, den har iallefall noen forferdelige taster, greit nok at den er eksklusiv, men funsjonsmessig er den nok en dritt-telefon og da kan den umulig være den feteste. Feteste på design kansje, men det er ikke det viktigste, teknologi går foran design for meg.

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar

fet nok den telefonen, men jeg tenkte mer på vanlige telefoner f.eks D600e eller W800i?

Hvilke telefon har høyest brifefaktor??

D600 har jo stereohlytaler :love: som hvissnok skal spille veldig bra :dribble:

Endret av beji
Lenke til kommentar

Da er Sony Ericsson W900i walkman telfonen absulutt den feteste å brife med.

For å nevne noe:

Innebygd minne på nesten 500 mb og støtte for minnekort

Egen fjernkontroll til ørepluggene så du slipper å ta opp telfonen for å bytte sange o.s.v. god radio.fullverdig mp3.spiller altså.

3g, 2 megapixel kamera og video med 30 bilder i sekundet. Stereohøytallere. 3d-akselerator i spill, designet bygger på S700i. Kjempebra skjerm med 240X320 i oppløsning 262 000 farger. Og alt annet av fete funksjoner. Noe som må nevnes som er fett er at den nå kan åpnes med en hånd ved kjelp av en knapp.

:love: W900i

post-53511-1135165745_thumb.gif

post-53511-1135165758_thumb.gif

post-53511-1135165774_thumb.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...